  • 1. Data: 2005-03-09 14:11:51
    Temat: Sprzedać czy przepisać?
    Od: "Roman Stachowiak" <r...@w...pl>

    Chcę przekazać córce samochód. Jak to wygląda od strony podatkowej?
    Czy korzystniejsza będzie darowizna, czy "sprzedaż"?

    --
    RomanS
    ______________________________

  • 2. Data: 2005-03-09 16:51:02
    Temat: Re: Sprzedać czy przepisać?
    Od: "Małgorzata i Eugeniusz" <e...@o...pl>

    Użytkownik "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ______________________________
    > Ja zawsze mam rację.
    > Raz mi się wydawało, że nie mam racji, ale okazało się, że byłem w

    Witam. Myślę, że korzystniej będzie przekazać sam. w formie darowizny. I gr.
    podatkowa - kwota wolna od podatku ok. 8 tys. zl

  • 3. Data: 2005-03-09 21:20:25
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Roman Stachowiak wrote:
    > Chcę przekazać córce samochód. Jak to wygląda od strony podatkowej?
    > Czy korzystniejsza będzie darowizna, czy "sprzedaż"?

    Raczej darowizna.
    Już to gdzieś w lutym roztrząsałem w moich postach. Poszukaj.
    Po za tym weź pod uwagę, że fikcyjna sprzedaż może się źle dla was skończyć.
    A na dodatek przy okazji córka się będzie musiała wykazać skąd miała
    kasę na zakup samochodu. A jak nie pracuje to będzie kiepsko.