  • Data: 2005-07-28 09:10:01
    Temat: Re: Podatek a praca za granica.
    Od: "DH" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak nie masz rodziny (żona, dzieci) w Polsce i na stałe mieszkasz w
    > Anglii, to się w Polsce nie musisz rozliczać.

    ja mam podobna sytuacje, mieszkam i pracuje w Anglii,
    w Polsce nie jestem juz zameldowany,
    ale czy musze o tym fakcie poinformowac polski Urzad Skarbowy?
    Jakas aktualizacja danych??
    W jednym urzedzie mnie poinformowali, ze musze to zglosic do urzedu w
    Szczecinie
    (mieszkam w Koszalinie i niby Szczecin odpowiada za te sprawy),
    natomiast w innym urzedzie dowiedzialem sie, ze nigdzie nie musze tego
    zglaszac
    Wiec jak to jest?

    pozdrawiam
    Daniel