  • Data: 2015-10-23 14:25:19
    Temat: Re: Podatek katastralny a wybory
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale wiesz o tym, że to stawka roczna?
    No wiem, dlatego się wk.... tzn. niepokoję.

    > Swoją drogą - jak utrzymujesz taką nieruchomość?
    A jaki to problem? Koszenie 25 arów zajmuje wprawdzie trochę czasu, ale
    jest zupełnie wykonalne. Utrzymanie chałupy tzn. bieżące naprawy i
    konserwacje w większości robię we własnym zakresie.
    Myślę, że większość ludzi, zwłaszcza starszych utrzymujących się z
    emerytury i posiadających jakąś nieruchomość (np. dom typu klocek z lat
    70-tych + działka) nie da rady płacić podatku katastralnego wyższego,
    niż 0,5%.
    Jacek