  • 1. Data: 2006-09-09 10:36:58
    Temat: Podatek od dochodów, na które nie mam kwitów
    Od: "JackyX" <j...@g...pl>

    Witam,

    Chciałbym zapłacić podatek od dochodów, na które nie mam żadnych
    pisemnych potwierdzeń np.
    - dochód z żebractwa,
    - prostytucji ; ) , (zakładam że sam się prostytuuję)
    - znalezienia skarbu,
    - wygranych w loteriach i bukmacherów za granicą,
    - napiwków
    - zostaję obdarowany przez ekscentrycznego milionera
    - cud (budzę się rano a obok leżą dwa worki z dolarami)
    - albo nie mam zamiaru mówić skarbówce skąd je wziąłem.
    Domyślam się, że trzeba te dochody wpisać w rubryce INNE w picie. Czy z
    powodu braku pisemnego potwierdzenia tych dochodów grożą mi jakieś
    konsekwencje? Ile procent podatku zapłacę od tych "innych" dochodów?
    Mimo niepoważnych przykładów pytanie jest jak najbardziej poważne.

    JX

  • 2. Data: 2006-09-09 10:59:44
    Temat: Re: Podatek od dochodów, na które nie mam kwitów
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 09-09-2006 o 12:36:58 JackyX <j...@g...pl> napisał:

> [...]
    > konsekwencje? Ile procent podatku zapłacę od tych "innych" dochodów?
    > Mimo niepoważnych przykładów pytanie jest jak najbardziej poważne.

    Zdaje się że jak nie ujawnisz skąd je masz i nie uprawdopodobnisz tego to
    75% obowiązuje

  • 3. Data: 2006-09-09 11:48:42
    Od: "posejdonn" <rpp22@no_spam.o2.pl>

    Użytkownik "JackyX" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > konsekwencje? Ile procent podatku zapłacę od tych "innych" dochodów?
    > Mimo niepoważnych przykładów pytanie jest jak najbardziej poważne.

    A z prostytucji to chya Państwo nie pobiera podatków.
    Państwo = Alfons? :>
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-09-09 11:56:17
    Od: "-ZED-" <w...@t...polbox.com>

    Hej!

    "JackyX" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > - prostytucji ; ) , (zakładam że sam się prostytuuję)

    Z tego podatku nie wezmą. Ale potrzeba konsekwencji.

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >

  • 5. Data: 2006-09-09 12:34:58
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    JackyX wrote:
    > Chciałbym zapłacić podatek od dochodów, na które nie mam żadnych
    > pisemnych potwierdzeń np.
    > - dochód z żebractwa,

    dopisz do pit

    > - prostytucji ; ) , (zakładam że sam się prostytuuję)
    nieopodatkowane
    > - znalezienia skarbu,
    do ciebie znalezisko nie należy tylko do państwa, więc i tak musisz
    oddać w całości. Coś z tego dostaniesz, ale już oficjalnie z papierami
    więc nie ma problemu.

    > - wygranych w loteriach i bukmacherów za granicą,
    zryczałtowany 10% zdaje się.
    > - napiwków
    nie pamiętam, chyba doliczasz do dochodów.

    > - zostaję obdarowany przez ekscentrycznego milionera
    podatek od darowizny
    > - cud (budzę się rano a obok leżą dwa worki z dolarami)
    darowizna

    > - albo nie mam zamiaru mówić skarbówce skąd je wziąłem.
    dolicz do pit.

    > Domyślam się, że trzeba te dochody wpisać w rubryce INNE w picie. Czy z
    > powodu braku pisemnego potwierdzenia tych dochodów grożą mi jakieś
    > konsekwencje?
    nie.
    najwyżej US zarząda wyjaśnień.

    Ile procent podatku zapłacę od tych "innych" dochodów?

    o ile podatek nie liczy się roczałtowo lub jakoś inaczej to zapłacisz
    tyle ile normalnie.

  • 6. Data: 2006-09-09 12:35:25
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    t wrote:

    > Zdaje się że jak nie ujawnisz skąd je masz i nie uprawdopodobnisz tego
    > to 75% obowiązuje

    Tylko wtedy kiedy US sam pierwszy zacznie.

  • 7. Data: 2006-09-10 07:27:12
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia Sat, 09 Sep 2006 07:34:58 -0500, witek napisał(a):

    > dolicz do pit.

    Obawiam się, ze byłoby to zbyt proste legalizowanie pieniędzy z:
    - handlu narkotykami
    - handlu kradzionymi samochodami
    - haraczy za uprowadzenia członków rodzin bogatych ludzi
    - handlu bronią
    - opłat za przerzut ludzi

    itp itp itp

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    ==>> http://poszukiwane.3mam.net/ !!!! > http://grupy.3mam.net

  • 8. Data: 2006-09-10 07:37:04
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

> [...]
    > - handlu narkotykami
    > - handlu kradzionymi samochodami
    > - haraczy za uprowadzenia członków rodzin bogatych ludzi

    Co to za narkotyki?; marne bryki
    kradniesz; biedaków uprowadzasz itp,
    że tak musisz kombinować
    z dochodami? :-)

  • 9. Data: 2006-09-10 07:46:27
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

> [...]
    > - handlu narkotykami
    > - handlu kradzionymi samochodami
    > - haraczy za uprowadzenia członków rodzin bogatych ludzi

    Każdy dochód z innych źródeł dolicza się do pit.
    US ewentualnie się zapyta o pochodzenie pieniędzy.

  • 10. Data: 2006-09-10 14:35:32
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia Sun, 10 Sep 2006 02:46:27 -0500, witek napisał(a):

    > Każdy dochód z innych źródeł dolicza się do pit.
    > US ewentualnie się zapyta o pochodzenie pieniędzy.

    Wszystko jasne, i jak US zapyta a klient nie udzieli konkretnej odpowiedzi
    to co wtedy ? (bo oczywiście z nielegalnego źródła)