    From: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Podatek od dochodów, na które nie mam kwitów
    Date: Sat, 09 Sep 2006 07:34:58 -0500

    JackyX wrote:
    > Chciałbym zapłacić podatek od dochodów, na które nie mam żadnych
    > pisemnych potwierdzeń np.
    > - dochód z żebractwa,

    dopisz do pit

    > - prostytucji ; ) , (zakładam że sam się prostytuuję)
    nieopodatkowane
    > - znalezienia skarbu,
    do ciebie znalezisko nie należy tylko do państwa, więc i tak musisz
    oddać w całości. Coś z tego dostaniesz, ale już oficjalnie z papierami
    więc nie ma problemu.

    > - wygranych w loteriach i bukmacherów za granicą,
    zryczałtowany 10% zdaje się.
    > - napiwków
    nie pamiętam, chyba doliczasz do dochodów.

    > - zostaję obdarowany przez ekscentrycznego milionera
    podatek od darowizny
    > - cud (budzę się rano a obok leżą dwa worki z dolarami)
    darowizna

    > - albo nie mam zamiaru mówić skarbówce skąd je wziąłem.
    dolicz do pit.

    > Domyślam się, że trzeba te dochody wpisać w rubryce INNE w picie. Czy z
    > powodu braku pisemnego potwierdzenia tych dochodów grożą mi jakieś
    > konsekwencje?
    nie.
    najwyżej US zarząda wyjaśnień.

    Ile procent podatku zapłacę od tych "innych" dochodów?

    o ile podatek nie liczy się roczałtowo lub jakoś inaczej to zapłacisz
    tyle ile normalnie.