  • Data: 2017-12-20 09:29:55
    Temat: Re: Podatek od spadku
    Od: ń <ń@ń.ń> szukaj wiadomości tego autora

    Był jeszcze taki myk (proponowany przez niektórych radców prawnych), że 5 lat biegnie
    od dnia uprawomocnienia postanowienia od nabyciu (nawet, jeśli nie złożono
    deklaracji); nie wiem, w która stronę to poszło (np. w orzecznictwie WSA).

    -----
    > Ale termin 5 lat nie biegnie od nabycia spadku, bo ten nabywa sie z datą śmerci
    spadkobiercy (z wyjątkami) a co najwyzej od momentu w ktorym US sie o tym fakcie
    dowie, czyli od zlożenia deklaracji.