  • Data: 2010-10-31 07:57:00
    Temat: Re: Podatek od spłaty kredytu
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-10-30 23:32, Michal Jankowski wrote:
    > No to wniknij, bo na moje laika czytanie przepisu, w ogole on nie
    > dotyczy relacji rodzice-dziecko, bo jako zywo z dzieckiem wspolnosci
    > majatkowej malzenskiej sie nie ma.

    Chodzi prawdopodobnie o to, że w przypadku rozdzielności majątkowej
    świadczenie w stosunku do małżonka (a może i w stosunku do dzieci) jest
    jego/ich przychodem.

    Temat rozdzielności majątkowej w tej chwili mnie nie dotyczy, tak więc
    niespecjalnie chce mi się wnikać w takie niuanse.

    Natomiast w przypadku wspólności majątkowej art. 27 KRiO wyraźnie
    określa, że chodzi o rodzinę, a nie tylko małżonków.

    Tak więc cała kasa i/lub świadczenia, które da się podczepić pod art. 27
    KRiO nie podlegają pod PDOF.

    Pasuje?

    Piotrek