  • 1. Data: 2006-12-14 08:50:34
    Temat: Podatek od sprzedaży mieszkania
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

    Czy ktoś wie dokładnie jak w świetle nowych przepisów podatkowych będzie
    traktowana sprzedaż własnościowego prawa do lokalu spółdzielczego
    (sprzedający zameldowany w lokalu przez okres ponad 10 lat) ?
    Trudno tu określić różnicę pomiędzy kosztem nabycia a ceną sprzedaży.
    Czy nie podpadnie pod 19% WARTOŚCI MIESZKANIA w efekcie ?
    qaz
    PS Sprawa jest b. pilna - może się okazać, że czasu jest niewiele

  • 2. Data: 2006-12-14 13:53:13
    Temat: Re: Podatek od sprzedaży mieszkania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 14 Dec 2006, qaz wrote:

> [...]
    > Trudno tu określić różnicę pomiędzy kosztem nabycia a ceną sprzedaży.
    > Czy nie podpadnie pod 19% WARTOŚCI MIESZKANIA w efekcie ?

    O ile wiem w ustawie jest zapis że mieszkaniu JUŻ nabyte (wcześniej)
    sprzedaje się na "starych" zasadach.

    Ustawa tu:
    http://gofin.pl/5,36,28354,0.html

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2006-12-14 13:56:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 14 Dec 2006, Gotfryd Smolik news wrote:

    > O ile wiem w ustawie jest zapis że mieszkaniu JUŻ nabyte (wcześniej)
    > sprzedaje się na "starych" zasadach.

    Wróć, musi to być w przepisach przejściowych bo w ustawie nie
    umiem znaleźć. Wniosek: trzeba poszukać ustawy zmieniającej
    ustawę o podatku dochodowym (a nie tekstu ujednoliconego,
    który zapodałem).

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2006-12-15 12:28:47
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > umiem znaleźć. Wniosek: trzeba poszukać ustawy zmieniającej
    > ustawę o podatku dochodowym (a nie tekstu ujednoliconego,

    Tak z pamięci Art7 ?

    Pzdr-Kriss