    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Podatek od wynagrodzenia którego nie dostałem
    Date: Thu, 12 Mar 2015 14:18:01 -0500

    Liwiusz wrote:

    > Raczej US będzie musiał wykazać, że otrzymany, skoro będzie chciał podatek.

    Zbyt optymistyczne zalozenie.
    US otrzymal pit-11 z ktorego wynika, ze otrzymales wynagrodzenie, a z
    twojego pit wynika, ze go nie wykazales.

    Strona, ktora twierdzi, ze jest inaczej musi to udowodnic.

    Skoro twierdzisz, ze tego wynagrodzneia nie otrzymales to szykuj na to
    argumenty.

    Jesli natomiast uprzedzisz ewentualne działania US i wyslesz do
    procadowcy protest, ze tego wynagrodzenia nie było i przy okazji wyslesz
    cc do US, to jesli pracodawca bedzie chcial zaprotestowac, to on bedzie
    musiail wykazac, ze ci wynagrodzenie "postawil do dyspozycji".
    W najprostszym przypadku, odpisze, ze pieniadze leza w kasie, ale nigdy
    sie po nie nie zglosiles.

    tak czy siak sugerowalbym, jakies dzialania przed wyslaniem pit, a nie po.

    > Ale z których? Bo z mojego PITa będzie wynikało, że nie otrzymany.
    > Dokumentem, z którego wynikałoby, że otrzymałem wynagrodzenie byłoby
    > potwierdzenie przelewu, a nie czyjś PIT.

    1. wynagrodznie nie musi byc przelewem.
    2.Brak dokumentow na otrzymanie nie oznacza, ze ich nie otrzymales.

    Znajdz wiec dokument na nieotrzymanie skoro tak twierdzisz.