  • Data: 2013-02-15 00:52:38
    Temat: Re: Podatek przy sprzedaży ruchomości?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Maria wrote:

    > Jasne. 20 lat temu zaplanowałam, że sprzedam to na allegro.

    No wiesz. Całkiem możliwe.

    Kupiłem jakiś czas temu parę cennych bibelotów z nadzieją, że za 20 lat
    na nich sporo zarobię.

    > Rozumiem, że Ty masz na wszystko kwity. Gratuluję.

    Niekoniecznie musi mieć na wszystko, ale można zadbać aby taki "kwit"
    sie pojawił jeśli wiesz, że będzie potrzebny.

    > Myślę, że powinieneś udać się do specjalisty.

    No i co się wkurzasz. Po prostu ci napisał, ze jak ktoś będzie chciał
    iść zgodnie z procedurą to nie będziesz miała wyjścia.