  • Data: 2013-02-20 19:27:01
    Temat: Re: Podatek przy sprzedaży ruchomości?
    Od: poszukiwacz <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Maria wrote:
    > Rozumiem, że Ty masz na wszystko kwity. Gratuluję.
    Znam bardzo prosty sposób.
    Piszesz na kartce:
    "Oświadczenie"
    Ja niżej podpisana, Maria Dąbrowiec (PESEL XXXXXXXXXXXX),
    oświadczam że przedmioty wykazane na poniższej liście są
    aktualnie w moim posiadaniu na własność i wchodzą w skład mojego
    majątku osobistego.
    Wykaz przedmiotów:

    (podpis odręczny)

    Idziesz do notariusza i prosisz o poświadczenie autentyczności
    Twojego podpisu na dokumencie prywatnym oraz o poświadcznie daty
    okazania dokumentu prywatnego na każdej jego stronie.
    Następnie odczekujesz 6 miesięcy i gotowe. Dokument prywatny
    zaświadcza że 6 miesięcy temu posiadałaś na własność wykazane
    przedmioty.