  • 1. Data: 2003-01-24 14:46:23
    Temat: Podatek spadkowy - różne opinie
    Od: "ava" <e...@p...pl>

    Dostałam po ojcu w spadku mieszkanie (22 m). W Urz Sk. przez telefon
    powiedzieli że zapłacę 7% wartości, a miesiąc temu prawnik powiedział mi, że
    jako jedyna córka nie zapłacę nic (mam już jedno mieszkanie wielk. 42 m).
    Kto ma rację?

    PS. Pewnie Urząd :-((
    Pozdrawiam
    Ava
    ______________ Ewa Siwon
    ICQ#: 150498639 Current ICQ status: + More ways to contact me
    ______________

  • 2. Data: 2003-01-24 15:47:10
    Temat: Re: Podatek spadkowy - różne opinie
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    ava <e...@p...pl> wrote:
> [...]
    > powiedzieli że zapłacę 7% wartoœci, a miesišc temu prawnik powiedział
    > mi, że jako jedyna córka nie zapłacę nic (mam już jedno mieszkanie
    Niestety US
    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 3. Data: 2003-01-24 17:43:38
    Od: "ava" <e...@p...pl>

    Użytkownik "Jacek" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Niestety US
    > --
    > Jacek

    dzięki za info
    Ava >

  • 4. Data: 2003-01-27 12:43:00
    Od: "Evian" <e...@g...pl>

    "ava" <e...@p...pl> wrote in message news:b0rjit$lpi$1@news.tpi.pl...
> [...]
    że
    > jako jedyna córka nie zapłacę nic (mam już jedno mieszkanie wielk. 42 m).

    Jeśli mieszkanie to dostałabys w formie darowizny to znalazlbys sie bys
    chyba nie musial płacic. Tak mi sie wydaje- zaslyszane od prawniczki. Czy i
    jesli tak to jakie dodatkowe informacje sa potrzebne to nie niestey nie
    wiem.

    Pozdrawiam
    Gosia