  • 1. Data: 2003-01-24 13:08:49
    Temat: VAT przy imporcie części gwarancyjnych
    Od: m...@p...onet.pl

    Witam,
    mam pytanie. Czy mam prawo do odliczenia VAT-u od części/sprzętu itd.. które
    sprowadzam (kupuję) z zagranicy w celu dokonania naprawy gwarancyjnej u klienta
    w Polsce?
    jeśli ktoś coś wie to proszę o jakieś info.
    dziękuję i pozdrawiam,
    Mariusz Lokwenc

  • 2. Data: 2003-01-24 16:03:12
    Temat: Re: VAT przy imporcie części gwarancyjnych
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > mam pytanie. Czy mam prawo do odliczenia VAT-u od części/sprzętu itd.. które
    > sprowadzam (kupuję) z zagranicy w celu dokonania naprawy gwarancyjnej u klienta
    > w Polsce?

    Jaki VAT?
    Polski VAT musisz zapłacić przy odprawie celnej. Jako taki odliczasz go jak każdy
    inny.
    Kogo obchodzi, ze naprawa jest gwarancyjna (darmowa). To twoja strata.