  • 1. Data: 2003-01-24 12:44:52
    Temat: czy ktos moze mi potwierdzic
    Od: "aLien" <s...@s...pl>

    Witam jestem tutaj nowy i nie znam sie zabardzo na podatkach i dlatego was
    pytam. Kupuje uzywany samochod zarejestrowany jako ciezarowy na fakture VAT,
    czy moge go sobie odpisac od podatku i nie placic vatu przez kilka miesiecy?

  • 2. Data: 2003-01-24 15:49:38
    Temat: Re: czy ktos moze mi potwierdzic
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    aLien <s...@s...pl> wrote:
> [...]
    > was pytam. Kupuje uzywany samochod zarejestrowany jako ciezarowy na
    > fakture VAT, czy moge go sobie odpisac od podatku i nie placic vatu

    Jeśli samochód ma homologację producenta lub importera to tak.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 3. Data: 2003-01-24 18:24:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 24 Jan 2003, aLien wrote:

> [...]
    >+ czy moge go sobie odpisac od podatku i nie placic vatu przez kilka miesiecy?

    Jeśli jest jak Jacek pisał (homologacja) *i* jest dla DG to wręcz
    możesz poprosić o zwrot VAT. Na formularzu VAT-7 masz stosowne
    pozycje, obejrzyj... !
    Leży tu:
    http://www.mofnet.gov.pl/podatki/vat/vat_7.pdf

    pzdr, Gotfryd