  • 1. Data: 2008-11-30 19:15:41
    Temat: Podatki - płacicie? ;)
    Od: "ireen" <i...@g...pl>

    witam,
    ostatnio czytałem na blogu pewnego młodego przedsiębiorcy Kamila Cebulskiego
    http://www.kamilcebulski.pl/ że on prowadząc 5 lat swoją firmę nie zapłacił
    jeszcze praktycznie ani złotówki podatku. Dodatkowo owy człowiek pisze, iż
    "Jak słucham Roberta Gwiazdowskiego zaledwie 20 kilka procent firm płaci
    jakikolwiek podatek" - co o tym sądzicie i jakie macie rady na
    _nie_placenie_podatku_. Jak można nie płacić podatku mając dochody... no
    chyba, że on żyje _firmą_ i praktycznie nic co posiada nie jest jego tylko
    _firmy_. Jak to zinterpretujecie...

  • 2. Data: 2008-11-30 19:46:30
    Temat: Re: Podatki - p?acicie? ;)
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 30-11-2008 o 20:15:41 ireen <i...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Cebulskiego
    > http://www.kamilcebulski.pl/ ?e on prowadz?c 5 lat swoj? firme nie
    > zap?aci?
    > jeszcze praktycznie ani z?otówki podatku. Dodatkowo owy cz?owiek pisze,
    > i?
    > "Jak s?ucham Roberta Gwiazdowskiego zaledwie 20 kilka procent firm p?aci
    > jakikolwiek podatek" - co o tym s?dzicie i jakie macie rady na
    > _nie_placenie_podatku_. Jak mo?na nie p?aciae podatku maj?c dochody... no
    > chyba, ?e on ?yje _firm?_ i praktycznie nic co posiada nie jest jego

    On ma spzoo i większośc kasy reinwestuje. Jakość produktów nienajwyższa,
    ale się rozwija szybko.
    Jak chcesz wiedzieć o prywatnym picie-37, to wyślij mu maila
    z pytaniem.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2008-11-30 20:17:07
    Temat: Re: Podatki - p3acicie? ;)
    Od: "ireen" <i...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale się rozwija szybko.
    > Jak chcesz wiedzieć o prywatnym picie-37, to wyślij mu maila

    Reinwestuje czy nie, za coś żyć musi.
    Więc nie wiem jak można nie płacić podatku.

    Dodatkowo wiem, że buduje on sobie dom. Teraz planuje zbudować dużą siedzibę
    firmy i chce mieć nawet prywatne lotnisko ;-)

  • 4. Data: 2008-11-30 20:31:13
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 30-11-2008 o 21:17:07 ireen <i...@g...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Reinwestuje czy nie, za co? ?yae musi.
    > Wiec nie wiem jak mo?na nie p?aciae podatku.

    Przecież napisałem żebyś się go spytał o PIT-37,
    bo to co on pisze dotyczy społki zoo.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 5. Data: 2008-11-30 20:38:15
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-30, ireen <i...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Reinwestuje czy nie, za coś żyć musi.
    > Więc nie wiem jak można nie płacić podatku.

    Jak firma cały zysk przeznacza na wypłaty pracownicze, to nie będzie
    przecież od zysku "0" płacić podatku CIT i pewnie o to chodzi.

    > Dodatkowo wiem, że buduje on sobie dom. Teraz planuje zbudować dużą siedzibę
    > firmy i chce mieć nawet prywatne lotnisko ;-)

    W sytuacji kiedy to sp. z o.o. to spółka ma osobowość prawną, więc to
    trochę inaczej niż w przypadku DG, czy spółek osobowych. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2008-12-01 08:10:18
    Temat: Re: Podatki - placicie? ;)
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Np. duża amortyzacja, tyle że wtedy trzeba sporo wczesniej zainwestować, do tego
    odsetki od kredytów i/lub raty leasingowe.
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2008-12-01 13:48:59
    Temat: Re: Podatki - płacicie? ;)

    ireen pisze:
> [...]
    > chyba, że on żyje _firmą_ i praktycznie nic co posiada nie jest jego tylko

    Sądząc po wpisie z 27 listopada z liczeniem radzi sobie jako tako więc
    może nawet nie wie, że coś zapłacił?

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania