  • 1. Data: 2008-11-30 13:47:02
    Temat: Ominięcie jednej zmiany w EDG
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Kończy mi się wynajem biura, więc powinienem
    zmienić miejsce prowadzenia DG z powrotem na mieszkanie.
    Z tym że w ciągu 2-3 tygodni przerowadzam się.
    Gdyby wszystko się ładnie zgrało i przeprowadziłbym się
    w ciągu 14 dni, to mógłbym oszczędzić 50zł zgłaszając
    od razu przeprowadzkę. Czy jest w tym jakiś haczyk, czy mogę tak zrobić?

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2008-12-01 09:34:02
    Temat: Re: Ominięcie jednej zmiany w EDG
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Tak w ogóle to sprawdź w swoje gminie, czy aby nie znieśli opłat za zmiany.

    Ale i tak starałbym się za jednym zamachem, mniejsza szansa na jakieś pomyłki
    urzędasów w przyszłości.

    -----

  • 3. Data: 2008-12-05 08:15:46
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Mam jeszcze jedno pytanie - zdaję dziś biuro,
    czyli będzie ostania faktura z 5-12-2008,
    protokół zdawczo-odbiorczy z tą samą datą,
    z jaką datą powinienem zmienić w EDG miejsce wykonywania
    - 5-12 czy 6-12 ?

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 4. Data: 2008-12-05 09:40:28
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czyli będzie ostania faktura z 5-12-2008,
    > protokół zdawczo-odbiorczy z tą samą datą,
    > z jaką datą powinienem zmienić w EDG miejsce wykonywania

    6-12.

    mz

  • 5. Data: 2008-12-14 17:24:35
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 05-12-2008 o 10:40:28 MarekZ <m...@i...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > 6-12.

    Do południa 5-12 siedziałem w biurze a od południa w domu :-)
    Też 6-12?

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 6. Data: 2008-12-14 20:36:08
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Do południa 5-12 siedziałem w biurze a od południa w domu :-)
    > Też 6-12?

    Tak, przy czym na wszelki wypadek dołącz pismo z powyższym wyjasnieniem oraz
    tzw. aprioryczny czynny żal, na wypadek gdyby Twoja interpretacja okazała
    się błędna. :-)

    marekz

  • 7. Data: 2008-12-14 20:42:24
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 14-12-2008 o 21:36:08 MarekZ <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Tak, przy czym na wszelki wypadek dołącz pismo z powyższym wyjasnieniem
    > oraz tzw. aprioryczny czynny żal, na wypadek gdyby Twoja interpretacja

    Tia - i może od razu dobrowolne poddanie się karze na wypadek
    gdyby czynny żal nie zadziałał ;-)

    Mam do wyboru 5-12 i 6-12, obstawiasz 6-12 ale nie wiem czemu,
    skądś to wynika (tak jak liczenie terminów z ordynacji podatkowej)?

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 8. Data: 2008-12-14 21:17:32
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Tia - i może od razu dobrowolne poddanie się karze na wypadek
    > gdyby czynny żal nie zadziałał ;-)

    Słusznie, nieopatrznie bym tego zaniedbał!

    > Mam do wyboru 5-12 i 6-12, obstawiasz 6-12 ale nie wiem czemu,
    > skądś to wynika (tak jak liczenie terminów z ordynacji podatkowej)?

    Po pierwsze nie jestem pewny dlaczego nie masz tego w dupie, i dlaczego
    uwazasz, ze ma to jakiekolwiek znaczenie co zglosisz. Prawdopodobnie robisz
    to dla zabawy.

    Natomiast 6-12 obstawiam dlatego, iz 5-12 nie wchodzi w rachube, gdyz w
    sposob oczywisty w dniu 5-12 prowadziles jeszcze dzialalnosc pod starym
    adresem. Poniewaz rozdzielczosc czasowa jest tu rowna 1 dzien, w tym samym
    dniu mozesz miec tylko 1 adres i w dniu 5-12 musi to byc stary adres.

    Wynika to zatem z logiki oraz praw fizyki. :-)

    marekz

  • 9. Data: 2008-12-14 21:32:49
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 14-12-2008 o 22:17:32 MarekZ <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Po pierwsze nie jestem pewny dlaczego nie masz tego w dupie, i dlaczego
    > uwazasz, ze ma to jakiekolwiek znaczenie co zglosisz. Prawdopodobnie

    :-) Mam alergię na podawanie dat z rozdzielczością jednodniową.

> [...]
    > adres.
    >
    > Wynika to zatem z logiki oraz praw fizyki. :-)

    Zależy czy liczy się stan na 00:00 czy na 23:59 :-)
    Jak zaczynasz DG to liczy się stan na 23:59, więc czemu
    przy zmianie miałoby być inaczej?

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 10. Data: 2008-12-14 21:50:30
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Zależy czy liczy się stan na 00:00 czy na 23:59 :-)
    > Jak zaczynasz DG to liczy się stan na 23:59, więc czemu
    > przy zmianie miałoby być inaczej?

    Kurczę, możesz miec rację, dopiero teraz to do mnie dotarło!

    Może warto by wystąpić o wiążącą interprretację! Nie mają prawa narzucać tak
    słabej rozdzielczości czasowej! :-)

    marekz