  • 1. Data: 2002-04-25 20:46:37
    Temat: Podatkowa KPiR
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Jeśli OT to przepraszam.

    Mam zamiar kupić program do prowadzenia PKPiR w wersji dla wielu firm.
    Czy szczególnie polecacie jakiś? Co myślicie o programie Super
    Księga Podatkowa z firmy Format z Wrocławia. Wady, zalety. Chętnie wysłucham
    wszelkich
    sugestii i rad.

    Z góry dzięki.

    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM

  • 2. Data: 2002-04-26 07:36:03
    Temat: Re: Podatkowa KPiR
    Od: "kmagiera" <k...@w...opole.pl>

    Użytkownik "Amehat" <a...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy szczególnie polecacie jakiś? Co myślicie o programie Super
    > Księga Podatkowa z firmy Format z Wrocławia. Wady, zalety. Chętnie
    Witam
    Uzywam SKP Formatu od 3 lat. Nie bylo problemow. Jest wersja Windowsowa, ale
    wole DOSowa.
    Pozdrawiam Krzysztof

  • 3. Data: 2002-04-26 08:35:17
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Dnia 02-04-26 09:36, Użytkownik kmagiera napisał:
> [...]
    >>
    > Witam
    > Uzywam SKP Formatu od 3 lat. Nie bylo problemow. Jest wersja Windowsowa, ale

    To ja może będe sie powtarzać, ale polecam Księge Express TGsoft-u
    (www.tgsoft.pl).
    Po paromiesiecznym używaniu jestem więcej niz zadowolona, zważywszy na
    fakt że program jest świerzutki i ciągle sie rozwija.
    I jak na swoje możliwości jest naprawdę tani :-)
    Na stronie jest wersja demonstracyjna, moża wziąc i sie pobawić,
    potestować.

    A czego nie polecam - produktów firmy PCBest za Szczecina (pracuje z
    musu na ich księdze handlowej - istny koszmar, architektura
    zaprojektowana chyba 20 lat temu).
    Nie najlepsze wrażeni zrobiły też na mnie programy dosowe CDN.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2002-04-26 12:32:19
    Od: "Tomasz Lisowski" <j...@p...NOSPAM.onet.pl>

    Użytkownik "Maddy" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > I jak na swoje możliwości jest naprawdę tani :-)
    > Na stronie jest wersja demonstracyjna, moża wziąc i sie pobawić,

    A czy używasz wersji 1.0 (za 50 zł), czy też 2.0 (już droższa :)?
    --
    Tomasz Lisowski

    # Odpowiadając na priva usuń NOSPAM z mojego adresu #

  • 5. Data: 2002-04-26 17:26:21
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Tomasz Lisowski wrote:

    > A czy używasz wersji 1.0 (za 50 zł), czy też 2.0 (już droższa :)?
    Na razie 1.0, ale czekam aż 2.0 bedzie miała te funkcje których potrzebuję.
    "Dwójka" jest droższam ale i tak relatywnie tania :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl