  • Data: 2004-08-06 09:25:39
    Temat: Re: Podpis na fakturze, czy musi być
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tu muszę się zgodzić,

    oto i dzisiaj pojawiła się informacja, że nasze wnioski
    zostały również szczęśliwie podzielone przez komisję
    senacką:
    "Nie tylko na fakturze VAT, ale i na dowodach księgowych
    nie będą konieczne podpisy - przewiduje poprawka przyjęta
    wczoraj przez Senacką Komisję Gospodarki i Finansów Publicznych.
    Chodzi o nowelizację ustawy o rachunkowości. Senatorowie podczas
    wczorajszego posiedzenia komisji wprowadzili do niej poprawkę,
    która uwzględnia polskie zobowiązania międzynarodowe."
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_040806/p
    rawo/prawo_a_16.html

    > ale to nie znaczy, że przepisy te nie są również pewną
    > furtką dla kontrolujących nas US.

    Oczywiście - przecież żyjemy w państwie de facto rozbójniczym,
    a nowy minister (vice) zapowiada dalsze zaostrzanie kontroli.
    Żeby było śmieszniej ten pan w swojej dzisiejszej wypowiedzi
    kontrole, które potwierdzają poprawność rozliczeń podatnika
    bez ceregieli nazywa _nieskutecznymi_
    Ech, nawet nie chce mi się tego komentować bo ręce opadają.

    Pix