  • 11. Data: 2004-01-09 12:06:17
    Temat: Re: Podpisywanie faktur??
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Neko wrote:

    > Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał
    >
    >> A moze jescze lepiej notarialne ?...
    >

    > Po co?

    No wlasnie...
    Gdyby byla poswiadczonanotarialnie to
    "US mialby taki kaprys" by podatki od tego
    poswiadczenia dostac.

    > Urzad Skarbowy mial taki kaprys.

    Mozna wiedziec jaki konkretnie kaprys ?

    Zeby poswiadczyc upowaznienie pisemne, czy aby pisemne wystawic?

    > Mialem go podpalic czy co?

    Urzad czy upowaznienie ?

    > ZA 15 zl klocic sie nie bede. Chcieli to dostali, a ja spokojniejszy
    > jestem.

    Tez bym sie o 15 zl nie klucil

    > Neko

    Pozdrowienia

    Boguslaw

  • 12. Data: 2004-01-13 22:38:31
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 5 Jan 2004 18:29:52 +0100, w <btc6gg$qgi$1@inews.gazeta.pl>, "Neko"
    <n...@g...pl> napisał(-a):

    > Najlepiej jest zrobic pelnomocnictwo danej osobie.
    > (ja tak zrobilem) Najbezpieczniej.

    Bzdura. Jest to wyjścia najgorsze, ponieważ wiąże się z kosztami i zbędną
    stratą czasu.