  • Data: 2007-09-02 16:23:20
    Temat: Re: Pojazd do firmy ...raz jeszcze
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Jagna w <news:fbegg6$sht$1@mx1.internetia.pl>:

    > Witaj :)

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > IMO to od chwili uzyskania tego zaświadczenia[...] koszty eksploatacyjne
    > przecież ponosisz w tym okresie, czyż nie? ;>

    Khem, ja tam bez żadnego zaświadczenia (i tak by mi nikt nie wystawił)
    koszty eksploatacyjne (bez paliwa) od "osobówki" wprowadzonej do EŚT netto
    (VAT swoją drogą) a tylko paliwo wlewane do baku brutto... Kiedyś kupiłem
    pół litra benzyny ekstrakcyjnej do zmycia śladów po nalepce rejestracyjnej
    :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]