    From: "siepacz" <d...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Polskie ZOO
    Date: Fri, 25 Jan 2002 21:36:55 +0100
    Sender: o...@p...onet.pl@ip22a.cnet.iton.pl

    coś mi się nie chce wierzyć, żeby to przeszło bezboleśnie przez fiskusa.
    skoro spółka nie zatrudnia nikogo, to jak generuje przychody? perpetuum
    mobile? wydaje mi się, że skoro właściciele spółki faktycznie wykonują
    wszystkie czynności związane z jej prowadzeniem, to fiskus potraktuje to
    jako nieodpłatne świadczenie ze strony udziałowców na rzecz spółki i
    stosownie zwiększy jej przychody.

    pozdrav