  • 1. Data: 2003-03-06 09:49:08
    Temat: Pomocy, PIT D
    Od: "Anix" <s...@w...pl>

    dzis musze oddac wypelniony PIT i mam problemy (niewiedza) z odliczeniami :(
    kilka pytan do was z prosbą o podpowiedź, czy mogę odliczyć od podatku:
    1) okap kuchenny (kuchnie gazową podobno tak)
    2) montaz, wbudowanie okien (firma VAT-owska wstawiala mi okna )
    3) takie drobiazgi jak : kołki rozporowe, gwożdzie, puszki,gniazdka,
    włączniki do światła (żarówki przypuszczam, że nie)
    4)deska sedesowa, korki do wanny i zlewów (to wszystko zakupione w komplecie
    z armaturą łazienkową)

    bardzo was proszę o pomo0c bo w ustawie dokładnie opisanego co odliczyć nie
    znalazłam ..... a nie chcialabym kłócic się z urzędnikami (po wezwaniu mnie
    do US)...

    pozdrawiam ciepło Ania

  • 2. Data: 2003-03-06 12:01:37
    Temat: Re: Pomocy, PIT D
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Anix" <s...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > włączniki do światła (żarówki przypuszczam, że nie)
    > 4)deska sedesowa, korki do wanny i zlewów (to wszystko zakupione w

    Napisane, że wszystko to co jest trwale związane z mieszkaniem.
    z tego wynika, że wykładziny przyklejone - tak, położone - nie.
    kuchnia gazowa -tak, elektryczna - nie.
    ad 1 - chyba nie (?)
    ad 2 -tak
    ad 3 - tak (żarówki - nie)
    ad 4 - jeśli masz napisane na fakturze armatura - komplet - tak, jeśli
    oddzielnie - nie.

  • 3. Data: 2003-03-06 21:20:39
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > "Anix" <s...@w...pl> wrote in message
    > :(

    > ad 1 - chyba nie (?)

    Czy okap nie podchodzi pod wentylacje ?

    Karol

  • 4. Data: 2003-03-06 21:40:55
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > odliczeniami

    > Czy okap nie podchodzi pod wentylacje ?

    Właśnie dlatego był ?. To jeszcze zależy od typu okapu, jeżeli ma
    wyprowadzenie do komina, to możesz spróbować odliczyć.