  • 1. Data: 2003-03-06 09:00:48
    Temat: um. zlec. dla studentow - tylko podatek?
    Od: "Magdalena Budzynska" <v...@v...pl>

    Gdzies kiedys uslyszalam, ze przy umowach zlecenie ze studentami nie placi
    sie wogole ZUS-u ani skladek zdrowotnych.
    Bardzo prosze o informacje czy tak jest lub wskazanie gdzie moge szukac tych
    informacji (przelatuje ustawy z te i z powrotem, ale ja slepa chyba jestem).

    Wydaje mi sie, ze tylko podatek sie od umow zlecenie ze studentami odtraca.
    Czy ja dobrze licze?
    Placa brutto 595 PLN
    - KUP 20% 119 PLN
    przychod 476 PLN
    podatek do zaplacenia (476*20%) 95,20 PLN
    Kwota do zaplaty (595-95,20) = 499,80 PLN

    Pozdrawiam,
    Victoria