  • 1. Data: 2003-03-06 08:19:52
    Temat: czy mozna odliczyć opłatę za przyłączenie do sieci Internet ?
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy można odliczyć opłatę za przyłączenie do sieci Internet (obejmujące
    montaż okablowania strukturalnego do gniazda sieciowego oraz instalację i
    konfigurację karty sieciowej) w ramach ulgi na remont i modernizację lokalu
    mieszkalnego, traktując ją jako unowocześnienie lokalu mieszkalnego w
    zakresie instalacji elektrycznej niskoprądowej lub w ramach ulgi na zakup
    pomocy naukowych dla informatyka traktując ją jako udostępnienie usługi
    dostępu do sieci Internet ?

    Znalazłem jakieś orzeczenie SN w sprawie instalacji sieci telefonicznych,
    ale nic nie znalazłem w sprawie sieci komputerowych. Czy może ktoś już
    próbował coś podobnego kiedyś odliczyć ?

    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2003-03-06 08:50:43
    Od: "RaV z Krajcoka" <r...@s...pl>

    >... lub w ramach ulgi na zakup pomocy naukowych

    no właśnie - a czy abonament stałego łącza lub nawet pakietów internetowych
    może rozliczać w ramach ulgi na dokształcanie i pomoce naukowe?

    pozdrawiam
    RaV z Krajcoka

  • 3. Data: 2003-03-06 09:09:43
    Od: "wojtek_gd" <w...@p...onet.pl>

    no wlasnie, a czy jest wymieniony w załączniku do rozporządzenia o mozliwych
    pomocach naukowych do odliczenia w ramach ulgi na dokształcanie, dostęp do
    internetu ??? - ja nie znalazlem ale moze źle szukalem, aby dostęp do
    internetu był wymieniony w pomocach naukowych jako ulga na dokształcanie.
    Wojtek_GD

  • 4. Data: 2003-03-06 09:12:42
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 06-03-2003 10:09, Użytkownik wojtek_gd napisał:
> [...]
    > internetu ??? - ja nie znalazlem ale moze źle szukalem, aby dostęp do
    > internetu był wymieniony w pomocach naukowych jako ulga na dokształcanie.

    Bo go tam nie ma. Po prostu :-)

    A zreszta ulga na dokształcanie i doskonalenie zawodowe to inna ulga od
    tej za zakup przyrządów i pomocy naukowych. To tak dla porządku ;-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-03-07 07:55:52
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    "Maddy" <m...@e...com.pl> wrote in message

> [...]
    >
    > A zreszta ulga na dokształcanie i doskonalenie zawodowe to inna ulga od
    > tej za zakup przyrządów i pomocy naukowych. To tak dla porządku ;-)

    Dzięki za info w sprawie możliwości odliczenia w ramach ulgi na zakup
    przyrządów i pomocy naukowych, a co myślicie o odliczeniu w ramach ulgi na