  • Data: 2015-03-07 19:46:54
    Temat: Re: Pomysł na koszty?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.03.2015 o 13:47, Gotfryd Smolik news pisze:

    > ...teza jest czytelna: "firmowe". Z logo firmy.
    > Ktoś Ci to logo musi wydrukować/zafarbować itp.,
    > jakby kto pytał szukałem kiedyś na allegro farb
    > do tkanin w układzie "farba i utrwalacz osobno"
    > i nie znalazłem - ergo, samemu loga chyba nie
    > "wyfarbujesz" (no, może "farbami do pędzla",
    > są takie).

    A jak duże musi być to logo i jak umieszczone? Może wystarczy wszywka ;)

    > IMO garnitur z logo firmy nadal jest "ubraniem firmowym".
    > Po prawdzie nie wiem, czy wyhaftowanie takiego loga nie
    > wyjdzie drożej niż kwota podatku, więc minie się z celem,
    > jeśli tym celem jest obniżenie podatku.

    No wiesz, zależy jaki garnitur :) Są drogie... No i -- znów jak duże i
    gdzie umieszczone? Bo wiesz, może sobie mazakiem namaluję sam :)

    > <OT>
    > Powiem tak: jakby się sprężyć, to powinno się w archiwach znaleźć
    > Twoje tezy, ze podatki są za małe. Jak rozumiem teza jest dobra
    > tylko tak długo, jak długo Ciebie nie dotyczy.
    > </OT>

    Po pierwsze primo, w archiwach można znaleźć wiele rzeczy, na przykład
    sprzed mojego nawrócenia. Człowiek jest tu i teraz, wyciąganie człowieka
    sprzed wielu lat do niczego nie prowadzi.

    Po drugie primo, nie pamiętam, żebym ot tak mówił, że są za małe. Ważny
    jest kontekst. Generalnie wszystko zależy od wielu rzeczy. Gdybym
    zarabiał 100 tysięcy miesięcznie, mógłbym płacić 80% PIT i dalej byłoby
    fajnie. W tej chwili jestem niepełnosprawny, mam rosnące długi, a do
    tego jestem zupełnym przeciwnikiem polityki prowadzonej przez rząd. Nie
    mam więc żadnej motywacji do wspierania tego układu. Wolę te same
    pieniądze przelać na działalność charytatywną albo misyjną.

    > Szukanie "na siłę" się *NIGDY* nie opłaci.

    Niekoniecznie. Np. wyjście z VAT mi się opłaciło. Gdybym zarabiał
    sensownie, to bym się nie zagłębiał w takie pierdoły, tylko był VATowcem
    i już. Tak było przez lata i nie myślałem o tym. A jak przycisnęła
    sytuacja, to się na tym skupiłem i rozwiązałem.