  • Data: 2004-02-11 19:01:06
    Temat: Re: Poprowadzę firmę, księgowość-Wawa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 Feb 2004, BK wrote:
    [...to był fart...]
    >+ > Czyli z tego wnioskuję , że o prawie atomowym nic nie wiesz i przychodni
    >+ > lekarskiej z rentgenem nie poprowadzisz
    >+ niesamowite rzeczy się dzieją - nie sądziłem , iż prowadząc księgowość
    >+ (podkreślam księgowość) trzeba wcześniej zaliczyć wszelkie możliwe fakultety
    >+ włącznie z fizyką i ochroną środowiska.

    fart pomylił wątki - najwyraźniej chciał odpowiedzieć w wątku
    "nie wiesz jak zaksięgować - ja ci pomogę". Bo tego że do "wiedzy
    jak zaksięgować" to ochronę środowiska (patrz podatki i zwolnienia
    związane z opłatami "śmieciowymi" i całą resztą) trzeba mieć
    w małym palcu chyba już się nie przyczepisz ;) !

    [...]
    >+ gdzie sprzedają księgowe, na wagę czy na sztuki??????

    ...a to Lateta trzeba pytać :) !

    >+ P.S.zupełnie iną sprawą jest spam a tego nie pochwalam.

    ...i tu zgoda :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)