  • Data: 2007-05-30 20:19:06
    Temat: Re: Posiadam NIP, zakładam DG: jak wygląda NIP-1?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 30 May 2007, t...@o...pl wrote:

    > I dodatkowe pytanie: czy formularz mogę złożyć PRZED datą rozpoczęcia
    > działalności?

    ...faktycznego rozpoczęcia, dodajmy.
    Kiedyś się buntowałem - będzie w groups.google, ale nie mam pomysłu na
    słowa kluczowe i szukać się nie podejmuję, pisałem że to nielogiczne.
    Ale grupowicze mnie uciszyli, wskazując iż takie "zgłoszenie faktu
    po przed" :) (z zasady zgłasza się zajście zdarzenia) w razie niezajścia
    stanu faktycznego można... skorygować :) (złożyć NIP-1 korekta).
    No i w zasadzie... chyba trzeba się zgodzić.
    Ciekawe co Ci w US powiedzą :)

    pzdr, Gotfryd