eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPotwierdzenia dostaw przy sprzedaży wewnątrzwspólnotowej - moje doświadcznia › Re: Potwierdzenia dostaw przy sprzeda?y wewn?trzwsp?lnotowej - moje do?wiadcznia
    From: "K." <konrad-w[wytnijto]@hot.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Potwierdzenia dostaw przy sprzeda?y wewn?trzwsp?lnotowej - moje
    do?wiadcznia
    Date: Tue, 28 Sep 2004 23:43:47 +0200

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:cjcl1e$c5e$1@phone.provider.pl...

    > To ja znów korzystając z okazji wrócę do mojej 'ostatniej deski ratunku',
    > czyli Art. 22, pkt. 8 VI Dyrektywy - zapytaj jeśli możesz Twoich
    szacownych
    > doradców, co o tym sądzą. Wspomniana tam zasada równego traktowania
    podmiotów
    > krajowych i zagranicznych nie jest zachowana, a z przekroczeniem granicy
    > wiążą się dodatkowe formalności (to drugie jest mniej przekonujące, więc
    > skupmy sie na pierwszym)

    Dyrektywa dyrektywą a Urząd Skarbowy i tak wie lepiej. W sumie moje Biuro
    dlatego mnie tak gimnastykuje, żeby wszystko było 100% pewne wg. przepisów i
    w szczególności przed danym Urzędem Skarbowym, który i tak dowolnie sobie
    wszystko interpretuje.

    Co z tego ze w przypadku zakwestionowania dokumentów zasłonię się dyrektywą,
    jak dopuki nie dojdzie do sprawy sądowej Urząd ściągnie ze mnie skórę i w
    międzyczasie moja firma popłynie, a żaden urzędnik nie będzie pociągnięty do
    odpowiedzialności.

    Wolę dmuchać na zimne...

    K.