  • Data: 2005-10-15 18:12:36
    Temat: Re: Pożyczka
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Nie rozumiem.
    > No "pobiera się" - i już.

    nie, jak mam wyklazac to w 38 bodajze, to nie pobiera sie
    mam ja zaplacic
    pobiera sie wtedy, kiedy Ty jako przedsiebiorca ode mnie zgarniesz
    czepiam sie slowek, fakt - ale niby dlaczego nie?;-)

    > Podatnik składa deklarację i płaci.
    > Gdzieś napisano że "za pośrednictwem płatnika" ??

    nie ma napisane, ze trzeba zaplacic, tylo oze pobiera sie
    wlasnie o to sie czepiam

    > Ode mnie z DG to "pobiera się" zaliczyki (jak je wpłacę na konto
    > US) czy nie, jak obstawiasz ? ;)

    nie
    Ty masz obowiazek poprzez deklaracje sam je obliczyc i wplacic
    pobiera sie Twoim pracownikom, nawet jezeli to tylko poprzez Ciebie;-)

    > Nie miałbym nic przeciw jakby stwierdzali że nie chcą ;) !

    sprobuj;-)

    > Ile płacisz i czy wchodzi w grę teleczytanie (przez VoIP) ?? ;)

    dogadamy sie;>

    g.