  • Data: 2008-04-03 23:18:54
    Temat: Re: Pożyczka od rodziny
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    ginger wrote:
    > U?ytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:Pine.WNT.4.64.0804040031150.3968@athlon64...

    > Chyba nie ma wspólnego. Najwyzej mozemy przelaae z konta mamy na konto ojca
    > ( moze ono jest wspolne - nie pamietam) i pchn?ae do mnie z tego konta które
    > nie jest pod DG

    I niech się okaże, że nie jest wspólne i wtedy już na pewno zapłacisz
    2%. W zasadzie nie ty, a rodzice. Ale pewnie tego nieświadomi, zapłacą
    20% przy najbliżeszej kontroli DG.

    Unikaj jak ognia przelewania z konta na konto, szczególnie nieswoje.

    > A moze zrobic zwykla darowizne? Wtedy chyba nie ma pcc?

    Wtedy nie ma PCC, pod warunkiem, że darowiznę zgłosisz i jeszcze takie
    tam inne drobne pod warunkiem.
    Tylko, żeby przy okazji jakiejś innej kontroli rodziców, jak się
    urzędnik zapyta "a co to za wpłata" nie odpowiedzieli, że to syn spłaca
    "darowiznę". Bo wtedy wam dokopią.

    Już dawno doszedłem do wniosku, że im więcej się kombinuje jak tu
    zaoszczędzić tym więcej sie traci.