  • 1. Data: 2008-01-19 13:46:25
    Temat: Praca w Anglii w roku 2007, rozliczenie w Polsce? - kilka pytań
    Od: JasonKidd <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    W roku 2007 pracowałem przez prawie 3 miesiące w Anglii w okresie
    wakacyjnym (czerwiec-wrzesień), ale jako, że była to moja pierwsza
    praca, to chciałbym się dowiedzieć, czy i jak muszę rozliczać się z
    polskim US? Jestem "zielony" w tym temacie, więc prosiłbym o podpowiedź,
    co muszę zrobić krok po kroku, żeby nie mieć w przyszłości jakichś
    przykrości. Może nie tylko Urząd Skarbowy, a coś jeszcze?

    Z góry bardzo dziękuję za pomoc!

    Z pozdrowieniami,
    JasonKidd

  • 2. Data: 2008-01-19 18:36:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    JasonKidd wrote:
> [...]
    > co muszę zrobić krok po kroku, żeby nie mieć w przyszłości jakichś
    > przykrości. Może nie tylko Urząd Skarbowy, a coś jeszcze?

    po pierwsze rozliczyć się w Anglii z podatku, po drugie w Polsce pit-36

  • 3. Data: 2008-01-19 19:39:22
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > po pierwsze rozliczyć się w Anglii z podatku, po drugie w Polsce pit-36

    Wolnego kolego Witek - a możesz nam powiedzieć , czy uzyskałeś jakieś dochody
    opodatkowane w ojczyżnie naszej IV RP - w 2007r ? Rozumiem ,że do września nie -
    bo : była to pierwsza twoja praca a od wrzesnia do grudnia ?

    Pzdr-Kriss

  • 4. Data: 2008-01-19 20:52:35
    Od: JasonKidd <j...@p...onet.pl>

    Kriss pisze:

> [...]
    > opodatkowane w ojczyżnie naszej IV RP - w 2007r ? Rozumiem ,że do września nie -
    > bo : była to pierwsza twoja praca a od wrzesnia do grudnia ?

    Nie pracowałem w ogóle w Polsce w 2007 roku.

  • 5. Data: 2008-01-19 21:30:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kriss wrote:

> [...]
    > opodatkowane w ojczyżnie naszej IV RP - w 2007r ? Rozumiem ,że do września nie -
    > bo : była to pierwsza twoja praca a od wrzesnia do grudnia ?

    a jakie to ma znaczenie ile zarobił w Polsce do faktu, że pit-36 musi
    złożyć i wyjdzie mu zero.