  • Data: 2007-05-26 17:47:49
    Temat: Re: Praca zdalna dla firmy z Unii Europejskiej
    Od: DarkStar <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Maj, 23:31, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    > Tu jest ustawa:http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Ustawa-o-po
    datku-dochodowym-od-osob...

    > ...pokaż skąd wyczytałeś taki wniosek.

    Nigdzie, obaj macie rację. :)

    > Prawdš jest, że transakcje wewnštrzwpólnotowe mogš się zachowywać tak
    > JAKBY były opodatkowane 0% (prawo do odliczania).

    Babka w biurze rachunkowym prowadzącym moją księgowość w rozmowie o
    fakturze z Niemiec powiedziała, że jak nie będę miał VAT UE, to
    kontrahent nie będzie mógł użyć stawki zerowej. Być może był to jakiś
    jej skrót myślowy. A na fakturze widnieje czerwony napis "THIS IS NOT
    A VAT INVOICE" :P I trochę zgłupiałem, bo ja faktury ze stawką NP
    wystawiam normalnie jako fakturę VAT (z tego co czytałem na grupie
    większość osób tak robi).

    btw. Gotfryd - Ty nie świadczysz jakichś usług związanych z
    prowadzeniem księgowości? ;)

    Pozdrawiam.