  • 1. Data: 2010-02-09 09:30:12
    Temat: Pracownik emeryt
    Od: falcon <x...@x...com>

    Witam
    Zatrudniam emeryta i w związku z tym muszę przesłać do końca lutego
    zaświadczenie o wysokości przychodu osiągniętego w 2010 roku. Wie ktoś
    jak powinno takie zaświadczenie wyglądać ewentualnie gdzie mogę ściągnąć
    jakiś druk.

    dziekuję za pomoc i pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-02-13 20:36:36
    Temat: Re: Pracownik emeryt
    Od: Bogdan Kwietniak <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-02-09 10:30, falcon pisze:
> [...]
    > zaświadczenie o wysokości przychodu osiągniętego w 2010 roku. Wie ktoś
    > jak powinno takie zaświadczenie wyglądać ewentualnie gdzie mogę ściągnąć

    Tu masz niezły wątek na ten temat:
    http://ksiegowosc.infor.pl/forum/50790,emeryt---zasw
    iadczenie-do-zus-o-dochodach.html

    BogdanKa