  • 1. Data: 2010-02-09 09:12:33
    Temat: [ZUS] Korekta
    Od: Mike <s...@g...com>

    Witam
    To moja pierwsza zmiana wysokości opłat ZUS jako samodzielnego
    płatnika składek, no i oczywiście mnie to zaskoczyło;). Przedwczoraj
    wpłaciłem składki 012010 w wysokości 113,46 / 224,24. Z tego co wiem
    obowiązują teraz składki 117,11 / 233,32 .Teraz muszę zrobić jakąś
    dopłatę, czy mogę różnicę doliczyć sobie do składki 022010? Jeżeli
    korektę teraz, to jak wypełnić pola w przelewie? "deklaracja" 012010,
    "numer deklaracji" 02? "typ wpłaty" i "nr decyzji/umowy/t­ytułu
    wykonawczego"?

    --
    pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2010-02-09 09:16:23
    Temat: Re: [ZUS] Korekta
    Od: "turczy" <t...@i...kermit.pl>

    dopłać z tym samym tytułem wpłaty.
    Powinno być ok.
    Arek

  • 3. Data: 2010-02-09 09:36:09
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 09 Feb 2010 10:16:23 +0100, turczy napisał(a):

    > dop?aae z tym samym tytu?em wp?aty. Powinno byae ok.

    Potraktuj to tak, że nie robisz dopłaty, tylko po prostu rozbiłeś wpłatę
    na dwa przelewy :)

  • 4. Data: 2010-02-09 10:16:31
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 09-02-2010 10:36, jureq pisze:

    > Potraktuj to tak, że nie robisz dopłaty, tylko po prostu rozbiłeś wpłatę
    > na dwa przelewy :)

    Co na dwa przelewy?

    Wpłacił za mało na oba kont, musi dopłacić.

    Może ewentualnie zrobić to z następnym przelewem, ale musi być oznaczony
    "na okresy dłuższe niż jeden miesiąc".

    --
    *** Stosujesz się do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2010-02-09 10:18:11
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 09 Feb 2010 11:16:31 +0100, Maddy napisał(a):

    > Co na dwa przelewy?

    Na każde z tych kont wpłacił zamiast jednym przelewem to dwoma. Czy jest
    gdzieś obowiązek wpłacania całej kwoty na dane konto jednym przelewem?

  • 6. Data: 2010-02-09 10:33:10
    Od: "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl>

    > Może ewentualnie zrobić to z następnym przelewem, ale musi być oznaczony
    > "na okresy dłuższe niż jeden miesiąc".

    Droga Maddy :) cmoook

    ale nie chodzi tu o wpłatę w następnym miesiącu?
    Bo traciłby uprawnienia do dobrowolnego chorobowego.

    pozdrawiam
    fart

  • 7. Data: 2010-02-09 11:09:07
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 09-02-2010 11:18, jureq pisze:

    > Na każde z tych kont wpłacił zamiast jednym przelewem to dwoma. Czy jest
    > gdzieś obowiązek wpłacania całej kwoty na dane konto jednym przelewem?

    A skąd Ci się wziął czas przeszły?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 8. Data: 2010-02-09 11:10:08
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 09-02-2010 11:33, fart pisze:

    > Droga Maddy :) cmoook
    >
    > ale nie chodzi tu o wpłatę w następnym miesiącu?
    > Bo traciłby uprawnienia do dobrowolnego chorobowego.

    No jak komuś zależy na chorobowym to musi dopłacić. Jeszcze czas. A jak
    mu nie zależy, to może doliczyć do następnego miesiąca.

    To już jak kto lubi.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 9. Data: 2010-02-09 12:18:21
    Od: sensor <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 09 Feb 2010 12:10:08 +0100, Maddy napisał(a) w wiadomości

    > No jak komuś zależy na chorobowym to musi dopłacić. Jeszcze czas. A jak
    > mu nie zależy, to może doliczyć do następnego miesiąca.

    Pamiętając o tym, że kosztem uzyskania przychodow stają się te składki w
    momencie zapłaty. :)