  • Data: 2004-12-29 12:19:18
    Temat: Re: Prawo przeciw nam
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości news:

    > "Opowiesci dziwnej tresci na temat uzywanych samochodów sprowadzanych z
    > zagranicy dotyczace bezpieczenstwa na drogach mówiace, ze sie pogorszy, a
    > niektóre, ze wrecz bedzie to katastrofalne..."
    >
    > Trudno wypowiadac sie na temat bzdurnego uzasadniania mafijnych interesów.
    > Kto zgodzi sie z tym, ze wkrótce juz 9 letni Polonez, który juz mi sie
    > rozsypuje rdzewiecjac jest bezpieczniejszy dla mnie od kupionej za ta sama
    > cene10 letniej Toyoty, czy Mercedesa?

    Nie o to chodiz że jest bezpieczniejszy, tylko o to że po zakupie przez
    Ciebie rzeczonego Mercedesa zamiast jednego złomu (9-letni Polonez) na
    naszych drogach będą już dwa złomy.
    Osobiście nie mam w tym żądnego interesu więc przyklaskuję każdemu pomysłowi
    który może ukrócić zaśmiecanie naszych dróg.