  • Data: 2005-01-03 08:37:26
    Temat: Re: Prawo przeciw nam
    Od: "Bzooo" <z...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dobre nie są.
    > Złomy ciągnie się na potęgę.

    A fakt, że przywożą niemiłosierne przypadki. Proszę, zgódź
    się ze mną, że nie samochód jest problemem, tylko sam *złom*.
    U nas rynek chłonny na tanie samochody. A żeby był tani
    pomimo narzutów państwowych, to musi być złom straszny.
    Szalony import skończy się, jak rynek się nasyci. Nikomu
    wtedy nie bedzie sie opłacało badziewia wieźć.
    Bo ja też jestem skrajnie przeciwny przywożeniu złomów
    ale popieram wolny obrót uczciwym towarem.

    Odwróćmy temat - co będzie, jeślibyśmy zamknęli całkiem
    granice na starsze wozy. Będziemy się tu męczyć 20-latkami,
    byle jechało. Bo auto dziś (w cywilizowanym świecie) to nie
    luksus a podstawowa rzecz, służąca na codzień i każdy chce
    mieć czym jeździć. Jeśli nie będzie jako-takich z zachodu to
    będą nasze, wspomniane 20-latki, będzie popyt a nie będzie
    podarzy. Efekt - ceny w górę.
    To za komuny wszystko się odgórnie na rynku regulowało.
    Jak się auta na drogach nie mieszczą, to trzeba podrożyć,
    żeby ludzie nie kupowali i nie jeździli, to bedzie luźniej i
    bezpieczniej. Farsa.