  • 11. Data: 2004-12-29 14:04:33
    Temat: Re: Prawo przeciw nam
    Od: "@(nonex-none-#&{})p o g o t o w i e . o r g" <""marek\"@(nonex-none-#&{})p o g o t o w i e . o r g">

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > Ty wolisz a ja nie.
    > I jako że kiedyś będę chciał sprzedać obcnie eksploatowane kilkuletnie auto
    > wcale mi nie zależy aby konkurencja ze strony zachodnich złomów była zbyt
    > duża.

    > Pewnie, lepiej pokazywać w UC sfałszowaną umowę, nawet kiedy akcyza
    > śmieszenie niska....
    > To jest profesjonalizm !!!

    A moze profesjonalim to jast, gdy placimy akcyze, ktorej prawo unijne
    zabrania?

    Marek

    --

    http://bpn.pogotowie.org

    Precz z polityczna poprawnoscia!!!

  • 12. Data: 2004-12-29 14:05:54
    Od: "Bzooo" <z...@e...net.pl>

    > Osobiście nie mam w tym żądnego interesu więc przyklaskuję każdemu
    pomysłowi
    > który może ukrócić zaśmiecanie naszych dróg.

    "dróg" ???

    Czy masz na myśli te wąskie i kręte. czarne paski masy bitumicznej,
    podziurawione bardziej niż szwajcarski ser??
    Bo kase drzyć to kraj ów potrafi, ale żeby choć kawałek uczciwej
    drogi zrobić...
    Uprzedzę odpowiedzi:
    Pieniądze są. Na pl.listserv.chomor-l mozna znaleźć ciekawe
    zdjęcia - np. wiadukty "wolnostojące" czy kilka kilometrów
    autostrady w lesie. Szkoda tylko, że nie da się na nie wjechać
    nie opuszczając asfaltu.

  • 13. Data: 2004-12-29 14:15:34
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Cavallino wrote:

    > Ty wolisz a ja nie.
    > I jako że kiedyś będę chciał sprzedać obcnie eksploatowane
    > kilkuletnie auto wcale mi nie zależy aby konkurencja ze strony
    > zachodnich złomów była zbyt duża.

    No to niestety chyba jednak wyszlo na moje (sadzac po ilosci sprowadzonych
    aut na naszych drogach). Poza tym z tego co piszesz 10letnie auto nadaje sie
    na zlom, wiec nie zasmiecaj drog swoim uzywanym samochodem, tylko miast go
    sprzedawac oddaj na zlom. Wszak dzieki temu drogi stana sie bezpieczniejsze
    (mniej zlomu bedzie po nich jezdzilo).

    > Pewnie, lepiej pokazywać w UC sfałszowaną umowę, nawet kiedy akcyza
    > śmieszenie niska....
    > To jest profesjonalizm !!!

    Jak to sfalszowana? Jak najbardziej prawdziwa. A ze pan Helmut sprzedal za
    100euro auto warte 5000euro to nie moja wina. Widac mial chlop gest dla
    ludzi z najbiedniejszego kraju UE !!

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 14. Data: 2004-12-29 14:34:02
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości news:

    > Jest pan pewny? Może dlatego, że nie widział pan jeszcze mojego samochodu
    > :)))

    Na usenecie się nie panuje.
    To raz.
    Drugi raz - chętny zawsze sie znajdzie.

    > Dlatego, że ten samochód potrzebuje już teraz kapitalnego remontu blach z
    > przodu, zawieszenia silnika i niektórych z tyłu. koszt jakieś lekko licząc
    > 2000 zł. Kupi go pan, kiedy za koszt remontu będzie pan mógł kupić fajne,
    > zdrowe Volvo, lub Mercedesa z eleganckim wyposażeniem, klimatyzacją,
    > radiem+CD player etc.?

    Fajne i zdrowe nie kosztują 2000 tylko 200 000.
    Za 2000 są złomy.

    > Nienormalne to jest, a rząd polski robi jeszcze gorzej.

    Zależy dla kogo.
    Czym gorzej dla sprowadzaczy złomów, tym lepiej dla zaopatrujących się w
    Polsce.

  • 15. Data: 2004-12-29 14:35:02
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "@(nonex-none-#&{})p o g o t o w i e . o r g"
    <""marek\"@(nonex-none-#&{})p o g o t o w i e . o r g"> napisał w wiadomości

    > A moze profesjonalim to jast, gdy placimy akcyze, ktorej prawo unijne
    > zabrania?

    Pewnie że proponowane dzisiaj rozwiązania powinny być profesjonalnie
    wprowadzone rok temu.
    Akcyza jak widać nic nie daje.

  • 16. Data: 2004-12-29 14:35:57
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Bzooo" <z...@e...net.pl> napisał w wiadomości
    > pomysłowi
    >
    > "dróg" ???
    >
    > Czy masz na myśli te wąskie i kręte. czarne paski masy bitumicznej,
    > podziurawione bardziej niż szwajcarski ser??

    Innych niestety nie mamy.
    I czym więcej na nich złomów (w ogóle samochodów) tym gorzej się po nich
    jeździ.
    A więc czym mnie tym lepiej.

  • 17. Data: 2004-12-29 14:38:27
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > No to niestety chyba jednak wyszlo na moje

    To znaczy na co wyszło?
    Bo IMO tylko na to że nasz rząd dał ciała, nie potrafił zawczasu zareagować
    na nieuchronne...

    > Poza tym z tego co piszesz 10letnie auto nadaje sie
    > na zlom, wiec nie zasmiecaj drog swoim uzywanym samochodem

    Ależ skąd, jak będę sprzedawał to będzie miał 4 góra 5 lat.
    Jeszcze z 5 lat się nim ktoś pocieszy przed złomowaniem.

    Jasne.
    Profesjonalizm i uczciwość pełną gębą.
    Chociaż byś nie łgał na grupie.....

  • 18. Data: 2004-12-29 14:50:51
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Cavallino wrote:

    > To znaczy na co wyszło?
    > Bo IMO tylko na to że nasz rząd dał ciała, nie potrafił zawczasu
    > zareagować na nieuchronne...

    Jak to nie zareagowal? Wprowadzil nielegalna akcyze, ktora byc moze bedzie
    jeszcze musial zwracac.

    > Ależ skąd, jak będę sprzedawał to będzie miał 4 góra 5 lat.
    > Jeszcze z 5 lat się nim ktoś pocieszy przed złomowaniem.

    Dla Ciebie auto 5 letnie to nie zlom, a dla kogos innego to moze byc zlom.
    Analogicznie, dla mnie 10 letnie Audi to nie zlom, a dla Ciebie zlom.
    Jaka podasz defnicje zlomu? Bo sam wiek to slabe kryterium. Liczy sie chocby
    jeszcze marka.

    > Jasne.
    > Profesjonalizm i uczciwość pełną gębą.

    No ba!

    > Chociaż byś nie łgał na grupie.....

    Przedstawiam po prostu stan faktyczny. Oczywiscie Ty nie musisz mi wierzyc,
    ze pan Helmut mial gest. Ale tak naprawde to nic mnie to nie obchodzi i mam
    to gdzies.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 19. Data: 2004-12-29 15:01:56
    Od: "Bzooo" <z...@e...net.pl>

    > Innych niestety nie mamy.
    > I czym więcej na nich złomów (w ogóle samochodów) tym gorzej się po nich
    > jeździ.
    > A więc czym mnie tym lepiej.

    No tak. Ale dla własnego (w sumie i innych) wolę jeździć
    9 -letnim golfem 3, za 1000 euro (plus akcyza i inne duperele)
    niż maluchem, również za równowartość 1000E a nowszym o 2 lata.
    I jak to jest, że takowy golf jest u nas ceniony na 15kpln?
    Całkowicie popieram opinię pana doktora.
    BTW - o którą rzeszowską uczelnię chodzi?

  • 20. Data: 2004-12-29 15:38:32
    Od: "Todi" <G...@p...onet.pl>

    > A widziales kiedys jakiegos mercedesa/audi rocznik 95? Wole taki jak to
    > nazywasz zlom niz jakies konserwy typu matiz/seicento/panda itp.

    Od matiza to ty sie odwal dobra , nigdy w zyciu bym mojego nie zamienił
    nawet na nowe audi!!?
    .. a co do seicento i pand to rzeczywiscie złomy :)

    Todi