  • Data: 2005-01-04 17:52:12
    Temat: Re: Preferencyjne Rozliczenie z Fiskusem
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 4 Jan 2005, Wojtala wrote:
    >+ Wychowuje syna sam i teraz mam pytanie:
    >+ w 2004 roku syn skonczyl liceum i po wakacjach poszedl na dwa miesiace
    >+ do pracy.W listopadzie 2004r poszedl do wojska czy moge sie za 2004 rok
    >+ rozliczyc jako samotnie wychowujacy na preferencyjnych warunkach

    1. nie jestem doradzą
    2. co najmniej raz pojawił się malkontent "że nie może być" :)

    Ale IMHO - wg ustawy warunek spełniasz. Dla "wychowującego" warunek jest
    inny niż dla małżonków ("pozostający....cały rok podatkowy" wobec "w roku
    podatkowym"), czyli "skoro ustawodawca w tym samym akcie użył innych słów
    to chciał co innego powiedzieć" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)