eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki › Problem z Płatnikiem 6.02... i bazą danych
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 8

  • 1. Data: 2004-05-10 12:30:17
    Temat: Problem z Płatnikiem 6.02... i bazą danych
    Od: "renosoft" <r...@p...onet.pl>

    Po instalacji nowej wersji Płatnika wszystko było OK, widoczne były
    dokumenty i cała reszta (to był zeszły tydzień). Jednak dziś przy próbie
    otwarcia płatnika pokazał się komunikat - Nie mozna nawiązac połączenia z
    bazą danych. Próbuje podac mu bazę (istnieje) jednak płatnik z uporem
    maniaka pisze że nie może nawiązać z nią połączenia.

    O co chodzi temu tworowi prokomowskiej myśli? Czy ktoś może wie?

    Prosze o pomoc i z góry dziękuję.

    przemol



  • 2. Data: 2004-05-10 13:09:24
    Temat: Re: Problem z Płatnikiem 6.02... i bazą danych
    Od: "Strebor" <strebor@poczta.[bez tego]onet.pl>

    Użytkownik "renosoft" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c7nsck$mig$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Po instalacji nowej wersji Płatnika wszystko było OK, widoczne były
    > dokumenty i cała reszta (to był zeszły tydzień). Jednak dziś przy próbie
    > otwarcia płatnika pokazał się komunikat - Nie mozna nawiązac połączenia z
    > bazą danych. Próbuje podac mu bazę (istnieje) jednak płatnik z uporem
    > maniaka pisze że nie może nawiązać z nią połączenia.
    >
    > O co chodzi temu tworowi prokomowskiej myśli? Czy ktoś może wie?
    >

    Najpierw upewnij sie ze podajesz dobre hasło do bazy danych (hasło do bazy
    to nie jest to samo co hasło do płatnika) jeśli nie pamietasz hasła to albo
    pytanie na jakąś grupe dyskusyjną albo prośba na infolini platnika o link do
    programu odczytującego hasło accessa.

    Z objawów (niestety sam przerabiałem) mniemam że masz Windowsa 98 i baze w
    formacie access, jesli tak to ratuje cię praktycznie tylko uporczywe
    dzwonienie na infolinie (mnie sie udało w końcu trafic na osobe która mi
    pomogła chociaz odpalic baze) niestety w platnik ma jakis bład w motorze
    bazy danych access i nie bedzie działał dobrze, mnie poradzono abym znalazł
    jakiegoś informatyka który przekonwertuje mi baze z formatu acess do SQL bo
    motor sqla w platniku podobno działa poprawnie.

    Napisz jak sie zakończytla twoja przygoda z platnikiem

    Strebor



  • 3. Data: 2004-05-10 13:12:18
    Temat: Re: Problem z Płatnikiem 6.02... i bazą danych
    Od: "renosoft" <r...@p...onet.pl>


    Użytkownik "Strebor" <strebor@poczta.[bez tego]onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c7nubl$i1i$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "renosoft" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:c7nsck$mig$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > > Po instalacji nowej wersji Płatnika wszystko było OK, widoczne były
    > > dokumenty i cała reszta (to był zeszły tydzień). Jednak dziś przy próbie
    > > otwarcia płatnika pokazał się komunikat - Nie mozna nawiązac połączenia
    z
    > > bazą danych. Próbuje podac mu bazę (istnieje) jednak płatnik z uporem
    > > maniaka pisze że nie może nawiązać z nią połączenia.
    > >
    > > O co chodzi temu tworowi prokomowskiej myśli? Czy ktoś może wie?
    > >
    >
    > Najpierw upewnij sie ze podajesz dobre hasło do bazy danych (hasło do bazy
    > to nie jest to samo co hasło do płatnika) jeśli nie pamietasz hasła to
    albo
    > pytanie na jakąś grupe dyskusyjną albo prośba na infolini platnika o link
    do
    > programu odczytującego hasło accessa.
    >
    > Z objawów (niestety sam przerabiałem) mniemam że masz Windowsa 98 i baze w
    > formacie access, jesli tak to ratuje cię praktycznie tylko uporczywe
    > dzwonienie na infolinie (mnie sie udało w końcu trafic na osobe która mi
    > pomogła chociaz odpalic baze) niestety w platnik ma jakis bład w motorze
    > bazy danych access i nie bedzie działał dobrze, mnie poradzono abym
    znalazł
    > jakiegoś informatyka który przekonwertuje mi baze z formatu acess do SQL
    bo
    > motor sqla w platniku podobno działa poprawnie.
    >
    > Napisz jak sie zakończytla twoja przygoda z platnikiem

    Hasło na 100% to co być powinno (wiem że są dwa różne hasła). Baza w Access
    ale system to XP.

    przemol



  • 4. Data: 2004-05-10 15:03:10
    Temat: Re: Problem z Płatnikiem 6.02... i bazą danych
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > bazy danych access i nie bedzie działał dobrze, mnie poradzono abym
    znalazł
    > jakiegoś informatyka który przekonwertuje mi baze z formatu acess do SQL
    bo
    > motor sqla w platniku podobno działa poprawnie.
    Szkoda, że tylko podobno. Chyba nie masz co szukac. bo po pierwsze z tego co
    wiem to gotowego programu nie ma a pisać program do konwersji dla jednego
    użytkownika to raczej się nie opłaca. Ale sql robi też bardzo różne rzeczy.
    Strona o płatniku http://platnik.fork.pl/
    Sprawdź jednak czy masz to hasło, które podajesz i czy do odbrej bazy się
    podłączasz (może jakaś kopia)?

    --
    PawełJ



  • 5. Data: 2004-05-10 17:29:45
    Temat: Re: Problem z Płatnikiem 6.02... i bazą danych
    Od: b...@o...pl

    otwórz samą bazę w accessie i wtedy zapyta o hasło - upewnisz się
    że jest poprawne.
    jeżeli hasło będzie ok, odinstaluj i zainstaluj ponownie płatnika
    u mnie zazwyczaj pomagało

    banop


    > Sprawdź jednak czy masz to hasło, które podajesz i czy do odbrej bazy się
    > podłączasz (może jakaś kopia)?
    >
    > --
    > PawełJ
    >
    >

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.prawo.podatki


  • 6. Data: 2004-05-10 19:25:02
    Temat: Re: Problem z Płatnikiem 6.02... i bazą danych
    Od: "ziolo" <z...@p...fm>


    Użytkownik "renosoft" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c7nsck$mig$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Po instalacji nowej wersji Płatnika wszystko było OK, widoczne były
    > dokumenty i cała reszta (to był zeszły tydzień). Jednak dziś przy próbie
    > otwarcia płatnika pokazał się komunikat - Nie mozna nawiązac połączenia z
    > bazą danych. Próbuje podac mu bazę (istnieje) jednak płatnik z uporem
    > maniaka pisze że nie może nawiązać z nią połączenia.
    >
    > O co chodzi temu tworowi prokomowskiej myśli? Czy ktoś może wie?
    >
    > Prosze o pomoc i z góry dziękuję.
    >
    > przemol
    >
    Sprawdź, czy baza nie ma ustawioneg atrybutu 'tylko do odczytu'.
    Wówczas są właśnie takie problemy - podajesz poprawne hasło, a on
    bleeeeee..........

    Pozdrawiam
    ziolo



  • 7. Data: 2004-05-10 20:42:30
    Temat: Re: Problem z Płatnikiem 6.02... i bazą danych
    Od: Jarosław <j...@w...pl>

    Witam, miałem podobny problem i po wielu konsultacjach z różnymi
    informatykami w różnych ZUS-ach bardzo miła pani informatyk z ZUS
    we Wrocławiu przysłała mi na maila poniższe rozwiązanie :

    "Witam,
    Rozwiązanie polega na odinstalowaniu pakietu MDAC 2.8,
    instalowanego przez
    program Płatnik 6.02.001.

    Aby odinstalować pakiet MDAC 2.8 PL zainstalowany przez program
    Płatnik
    6.02.001 należy:

    1. Przygotować plik mdac_typ.exe pakietu MDAC 2.8 PL np. pobrać ze
    strony

    http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?
    displaylang=pl&FamilyID=6c050fe3-c795-4b7d-b037-185d
    0506396c
    2. Uruchomić ten plik poprzez wpisanie z linii zleceń mdac_typ.exe
    /C:"dasetup.exe /U" dodając jeśli potrzeba na początku ścieżkę do
    tego
    pliku np. c:\mdac_typ.exe /C:"dasetup.exe /U"
    3. Zostanie odinstalowany z systemu pakiet MDAC 2.8 PL i przywrócony
    poprzednio istniejący (najczęściej MDAC 2.7 lub 2.7 SP1).

    Program Płatnika"

    acha, jeszcze przysłała mi plik oop.txt, który mogę przesłać
    zainteresowanym na maila

    Teraz wszystko u mnie działa OK

    pozdrawiam

    --
    Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
    -> http://usenet.pomocprawna.info


  • 8. Data: 2004-05-10 21:45:51
    Temat: Re: Problem z Płatnikiem 6.02... i bazą danych
    Od: Krzysztof Gołębiak <g...@d...wytnij.to.pl>

    renosoft napisał(a):
    > Po instalacji nowej wersji Płatnika wszystko było OK, widoczne były
    > dokumenty i cała reszta (to był zeszły tydzień). Jednak dziś przy próbie
    > otwarcia płatnika pokazał się komunikat - Nie mozna nawiązac połączenia z
    > bazą danych. Próbuje podac mu bazę (istnieje) jednak płatnik z uporem
    > maniaka pisze że nie może nawiązać z nią połączenia.
    Zobacz czy w katalogu gdzie znajduje się baza nie pozostał plik
    nazwa_bazy.ldb, jeśli tak to go usuń i powinno być OK.

    --
    Pozdrawiam
    Krzysztof Gołębiak

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1