    From: "Strebor" <strebor@poczta.[bez tego]onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Problem z Płatnikiem 6.02... i bazą danych
    Date: Mon, 10 May 2004 15:09:24 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@l-net2.pai.net.pl

    Użytkownik "renosoft" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c7nsck$mig$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Po instalacji nowej wersji Płatnika wszystko było OK, widoczne były
    > dokumenty i cała reszta (to był zeszły tydzień). Jednak dziś przy próbie
    > otwarcia płatnika pokazał się komunikat - Nie mozna nawiązac połączenia z
    > bazą danych. Próbuje podac mu bazę (istnieje) jednak płatnik z uporem
    > maniaka pisze że nie może nawiązać z nią połączenia.
    >
    > O co chodzi temu tworowi prokomowskiej myśli? Czy ktoś może wie?

    Najpierw upewnij sie ze podajesz dobre hasło do bazy danych (hasło do bazy
    to nie jest to samo co hasło do płatnika) jeśli nie pamietasz hasła to albo
    pytanie na jakąś grupe dyskusyjną albo prośba na infolini platnika o link do
    programu odczytującego hasło accessa.

    Z objawów (niestety sam przerabiałem) mniemam że masz Windowsa 98 i baze w
    formacie access, jesli tak to ratuje cię praktycznie tylko uporczywe
    dzwonienie na infolinie (mnie sie udało w końcu trafic na osobe która mi
    pomogła chociaz odpalic baze) niestety w platnik ma jakis bład w motorze
    bazy danych access i nie bedzie działał dobrze, mnie poradzono abym znalazł
    jakiegoś informatyka który przekonwertuje mi baze z formatu acess do SQL bo
    motor sqla w platniku podobno działa poprawnie.

    Napisz jak sie zakończytla twoja przygoda z platnikiem

    Strebor