    From: Jarosław <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Problem z Płatnikiem 6.02... i bazą danych
    Date: Mon, 10 May 2004 20:42:30 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Witam, miałem podobny problem i po wielu konsultacjach z różnymi
    informatykami w różnych ZUS-ach bardzo miła pani informatyk z ZUS
    we Wrocławiu przysłała mi na maila poniższe rozwiązanie :

    "Witam,
    Rozwiązanie polega na odinstalowaniu pakietu MDAC 2.8,
    instalowanego przez
    program Płatnik 6.02.001.

    Aby odinstalować pakiet MDAC 2.8 PL zainstalowany przez program
    Płatnik
    6.02.001 należy:

    1. Przygotować plik mdac_typ.exe pakietu MDAC 2.8 PL np. pobrać ze
    strony

    http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?
    displaylang=pl&FamilyID=6c050fe3-c795-4b7d-b037-185d
    0506396c
    2. Uruchomić ten plik poprzez wpisanie z linii zleceń mdac_typ.exe
    /C:"dasetup.exe /U" dodając jeśli potrzeba na początku ścieżkę do
    tego
    pliku np. c:\mdac_typ.exe /C:"dasetup.exe /U"
    3. Zostanie odinstalowany z systemu pakiet MDAC 2.8 PL i przywrócony
    poprzednio istniejący (najczęściej MDAC 2.7 lub 2.7 SP1).

    Program Płatnika"

    acha, jeszcze przysłała mi plik oop.txt, który mogę przesłać
    zainteresowanym na maila

    Teraz wszystko u mnie działa OK

    pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info