  • Data: 2008-04-08 19:50:34
    Temat: Re: Problem z odliczeniem internetu
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino pisze:

    > Użytkownik "senTens" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Niezłe jełopy na tej grupie być muszą.

    A tam, raczej dzieciaki.
    Dorosły człowiek na ogół jest świadomy że w każdym towarzystwie
    obowiązują pewne zasady i wypada się dostosowac jak się do towarzystwa
    dołącza.
    Szczeniaka (wiek czasami nie jest istotny, to stan umysłu) poznać po
    tym, że uważa że nie musi zasad poznawać a jak mu się coś wytknie to "u
    nas na podwórku chłopaki plują i rzucają pety gdzie popadnie i nikt się
    nie czepia".
    Dzieci neostrady...

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk