  • 1. Data: 2005-01-18 14:33:47
    Temat: Program Płatnik, przenoszenie
    Od: "Tomek P" <t...@s...info>

    Witam,

    Jest taka sytuacja, mam progam płatnik(najnowsza wersja) na komputrze z
    Win95OSR2.
    Mam zamiar go przeniesc na inny komputer na ktorym bedzie windows XP.
    Jak to zrobic aby zachowac wszelakie bazdy danych, ustawienia, kto jest
    płatnikiem, lista pracowników itp.
    Baza zastosowana to acces.

    Pozdrawiam i licze na odpowiedzi
    Tomasz Patrzałek

  • 2. Data: 2005-01-18 15:17:20
    Temat: Re: Program Płatnik, przenoszenie
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Tomek P wrote:

> [...]
    > Mam zamiar go przeniesc na inny komputer na ktorym bedzie windows XP.
    > Jak to zrobic aby zachowac wszelakie bazdy danych, ustawienia, kto

    1. Przypomnij sobie hasło do bazy danych. Jeśli nie pamiętasz to
    http://platnik.fork.pl
    2. zainstaluj płątnika na nowym komputerze bez tworzenia bazy
    3. Przekopiuj i podłącz starą bazę

  • 3. Data: 2005-01-18 16:22:25
    Od: "Tomek P" <t...@s...info>

    I wtedy zachowa wszelakie ustawienia?

    Probowalem kopiowac i nadpisac na nowym komputerze ale nic nie daje.
    Zovbcze z tym haslem i podlaczaniem.
    Pozdrawiam
    Tomek

  • 4. Data: 2005-01-18 18:02:59
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to wtorek, 18 stycznia 2005 17:22, gdy Tomek P napisał(a) coś na
    pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > I wtedy zachowa wszelakie ustawienia?
    >
    > Probowalem kopiowac i nadpisac na nowym komputerze ale nic nie daje.
    > Zovbcze z tym haslem i podlaczaniem.

    Ustawienia są w rejestrze. (ATPO NTG)

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 5. Data: 2005-01-18 21:04:57
    Od: "Tomek P" <t...@s...info>

    Jesli NTG to jaka grupa?

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 6. Data: 2005-01-19 08:35:03
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to wtorek, 18 stycznia 2005 22:04, gdy Tomek P napisał(a) coś na
    pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Jesli NTG to jaka grupa?

    a) netykieta
    b) pl.comp.os.ms-windows.winnt, pl.comp.os.ms-windows.win9x