  • 1. Data: 2003-09-06 08:29:56
    Temat: Program do firmy
    Od: "K.R.A" <k...@p...onet.pl>

    Witam.
    Niedługo rozpocznę pracę w pewnej firmie produkcyjnej, moim zadaniem
    będzie skokmputeryzowanie jej od podstaw, docelowo 5-10 stanowisk.
    Z częścią sprzentową sobie poradzę, jednak potrzebuję opini na temat
    programów do jej obsługi (księgowość, magazyn, kadry itp)

    Oprócz problemu wyboru "jakiej firmy" zastanawiam się, czy warto pakować
    się w programy windosowe, czy lepiej zostać przy DOSie.

    Pozdrawiam
    Karol Ratajczak

  • 2. Data: 2003-09-06 12:03:59
    Temat: Re: Program do firmy
    Od: "Piwek" <p...@i...pl>

    Zrob na linuxie bedziesz miec najnizsze koszty.

  • 3. Data: 2003-09-06 13:34:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 6 Sep 2003, Piwek wrote:

    >+ Zrob na linuxie bedziesz miec najnizsze koszty.

    ...pisz pod cytatem, będzie łatwiej komentować ;)
    Co zrobi z Płatnikiem ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2003-09-06 14:54:45
    Od: "RobertW" <i...@S...pl>

    nie ma bata - będzie musiał postawić jakąś słabą maszynę z win98 tylko
    dlatego że nasz kochany Płacznik wspiera jedyną słuszną platformę. Ale
    resztę faktycznie można spokojnie przenieść do linux.
    RW

  • 5. Data: 2003-09-06 15:23:50
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 6 Sep 2003 14:03:59 +0200, w <bjcjur$gfv$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Piwek"

    > Zrob na linuxie bedziesz miec najnizsze koszty.

    Widziałem ceny programów pod L -- powiedz mi gdzie ty tam widziałeś "najniższe
    koszty".

  • 6. Data: 2003-09-06 15:47:30
    Od: "Pawel" <s...@p...pl>

    Ja bym to zrobil na programach Wa-pro bo sam ich uzywam :) i do tej pory
    zadnych klopotow i wszystko chodzi pod dosikiem, kiedys probowalem odpalic
    pod Windows ale wszystkie pracownice zlinczowaly te wersje i nadal pracuje
    pod wersja na DOS

  • 7. Data: 2003-09-06 16:31:10
    Od: "K.R.A" <k...@p...onet.pl>

    RobertW napisał:

> [...]
    > dlatego że nasz kochany Płacznik wspiera jedyną słuszną platformę. Ale
    > resztę faktycznie można spokojnie przenieść do linux.

    Co do Płatnika to chyba jest coś takiego jak "janosik" pod linuxa.
    Ale linux nie przejdzie - w tej firmie stan edukacji komputerowej jest
    tragiczny.

    K.Ra

  • 8. Data: 2003-09-06 16:34:03
    Od: "K.R.A" <k...@p...onet.pl>

    A co myślicie o CDN Optima,
    albo Insert?

    K.Ra.

  • 9. Data: 2003-09-06 19:05:20
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    > A co myślicie o CDN Optima,

    zdecydowanie polecam,
    dobra technologia, w pełni skalowany soft.
    a dodatkowy + jest taki, że masz
    firmę od a do z w 1 programie
    (żadnego motania się z kilkoma programami
    (osobny do magazynu i fakturowania,
    osobny dla księgowości, itp.)

    Krzysztof Gil, k...@g...pl
    GAMTEC Systemy Informatyczne, www.gamtec.pl

  • 10. Data: 2003-09-07 10:44:28
    Od: "JDLewkowscy" <d...@p...fm>

    Użytkownik "K.R.A" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A co myślicie o CDN Optima,
    > albo Insert?
    >
    > K.Ra.

    witam
    oprocz samego programu liczy sie rowniez support techniczny - zadzwon do
    nich do pomocy technicznej i zobaczysz, jak dlugo trzeba na cos takiego
    czekac - insert imho ma pomoc techniczna fatalna (probowalem osobiscie
    kilkukrotnie z niej skorzystac i najczesciej odpuszczalem sobie po x
    minutach czekania)
    pozdrawiam
    leo