  • Data: 2002-03-23 21:56:19
    Temat: Re: Program do prowadzenia KPiR
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Sat, 23 Mar 2002 21:20:41 +0100, "Tadeusz Golebiowski"
    <t...@n...onet.pl> napisałbył:

    >Bez problemów :-)

    No faktycznie, działają :-)

    >Proponuję sprawdzić ilość pobranych bajtów, dane te podane są przy każdym
    >pliku

    Dziwne, zgadza się, a jednak program instalacyjny płacze. Widać
    nastąpiło przekłamanie. Ściągnę jeszcze raz

    >Z pewnością uruchamia Pan

    Ojejku, po co te Pan... Aż taki niemiły byłem?

    >programy "z ręki" wskazując plik EXE.

    Ano dokładnie tak... Tak szybciej...

    >Proszę
    >spróbować za pomocą opcji dodanej do Menu Start lub skrótu utworzonego na
    >pulpicie, a wszystko się wyjaśni...

    Faktycznie poszło...

    >Chodzi o ścieżkę rozpocznij w: C:\TGSoft\FS\FIRMA1\R2002
    >Jeżeli jednak koniecznie chce Pan tak uruchomic program, to proszę skopiować
    >podkatalogi DBF i RAVE z w/w katalogu do katalogu, w którym jest program
    >EXE.

    Nie, po prostu szybciej było odpalać coś co jest po prawej stronie
    okna Salamandra niż łazić na pulpit. Nie wpadłem, że to może być
    przyczyną dziwnego zachowania...

    Uważam, że to zły pomysł. Czasami coś się skasuje (skrót) i wtedy user
    sobie sam macha skróta, a tu taka niespodziewanka.

    >Nie ma tutaj żadnych cudów, standardowa procedura:
    > ShellExecute(Application.Handle, nil,PChar('http://www.tgsoft.pl'),
    >nil, nil, SW_NORMAL )
    >Problem na łączach lub w systemie...

    Nie wiem w czym. Faktycznie nie umiem tego gwałtu powtórzyć...

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)