  • 1. Data: 2002-06-12 05:19:57
    Temat: Program do rejestrów VAT
    Od: Kuba <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    Firma na pełnej księgowości używa programu do ksiąg handlowych. Nie ma
    on jednak modułu do rejestrów VAT. Używane oprogramowanie jest na tyle
    dobre i sprawdzone, że Firma nie chce się przesiadać na całkiem nowy
    software. Potrzebny jest tylko dobry program do rejestrów zakupu i
    sprzedaży. Bardzo proszę o podpowiedź co kupić ?
    Serdecznie dziękuję za pomoc.

    Kuba

  • 2. Data: 2002-06-12 08:16:47
    Temat: Re: Program do rejestrów VAT
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Kuba" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Firma na pełnej księgowości używa programu do ksiąg handlowych. Nie ma

    A faktury są wystawiane ręcznie? Chcesz je wklepywać 2 x?
    Najlepiej skontaktuj się z dostawcą systemu i/lub wyciągnij jakąś listę
    referencyjna. Jeżeli nie tego producenta, to innych firm program powinien z
    nim współpracować. IMHO trudno znaleźć program tylko do rejestrów. Jest to
    zazwyczaj funkcjonalność programu do fakturowania (który często zawiera
    magazynówkę) albo FK.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-06-13 15:44:43
    Od: mm01 <m...@p...fm>

    Użytkownik Kuba napisał:
> [...]
    > software. Potrzebny jest tylko dobry program do rejestrów zakupu i
    > sprzedaży. Bardzo proszę o podpowiedź co kupić ?

    polecam program firmy DGCS z Kalisz; jest rewelacyjny-szybki, prosty,
    czytelny, pracuje w trybie DOS, (stanadardowo ma PKPiR + VAT, ale mozna
    wyl. PKPiR), wydruki jakie tylko chcesz na waskim papierze, szerokim,
    oszczedny tryb (bez linii oddzielajacych zapisy) lub normalny z liniami,
    pracuje na nim od 6 lat i nie zaminlbym go na inny

    pozdrawiam
    mm01

  • 4. Data: 2002-06-14 21:32:36
    Od: "Jacek Chyczewski" <c...@p...pl>

    Użytkownik "mm01" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]

    liniami,
    > pracuje na nim od 6 lat i nie zaminlbym go na inny

    Ja też na tych programach już zęby zjadłem,ale w omawianej sytuacji
    radziłbym MagazynMulti tejże firmy.Wystawi fakturę,PZ i.t.d a
    jednocześnie "w tle" są rejestry VAT,które trzeba tylko wypchnąć na
    drukarkę.
    Jacek