    From: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Prosze o pomoc - kupno-sprzedaz samochodu
    Date: Fri, 11 Oct 2002 21:43:00 +0200

    Użytkownik "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ao795h$jkb$1@sunsite.icm.edu.pl...

    > Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > PCC dotyczy innych kwestii. Jeśli komis odkupił auto od poprzedniego
    > właściciela - to jest to typowa sprzedaż. A nie "Faktura VAT-Komis".

    Ok. Nieslusznie zalozylem, ze Komis dzial jaka komis :-)
    Ale mimo wszystko wydawalo mi sie, ze PCC nie placi sie, jezeli strona
    transakcji jest VATowiec.
    Nie uwierzę, że komis nie jest VATowcem.

    > PCC płacą tzw. "osoby fizyczne", bądź "wyjątki". Nie wiemy jaki status
    > prawny jest tej transakcji

    Jaki by nie byl, to co do tego ma aktualny wlasciciel?

    Chyba musimy poprosic autorke, zeby bardziej szczegolow wyjasnila łańcuszek
    transakcji.

    Pozdrawiam,
    Karol