eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiProsze o pomoc - zakup nieruchomosci niepokryty dochodami i wezwanie do US › Re: Prosze o pomoc - zakup nieruchomosci niepokryty dochodami i wezwanie do US
  • Data: 2005-05-11 17:24:06
    Temat: Re: Prosze o pomoc - zakup nieruchomosci niepokryty dochodami i wezwanie do US
    Od: "KubaBB" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przeczytaj grupę, choćby z wczoraj, trochę z tej kwoty da się urwać.
    > na twoim miejscu już wędrowałbym do dobrego doradcy podatkowego, niech on
    > myśli co by tu wymysleć.
    > Co ci grozi? 75% podatku od nieujawnionych dochodów.

    75 % juz mnie glowa boli ....

    Poczytalem grupe i widze ze jest opcja z rodzicami. POniewaz zakup byl
    na raty mam pytanie czy te kwoty ktore moge otrzymac bez podatku od
    rodzicow przysluguja raz na rok czy wogole jednorazowo??

    Jakie sa szanse , ze jak podam rodzicow jako darczyncow US sprawdzi
    rowniez ich czy mieli na darowizne?
    Pozdrawiam Kuba