  • 1. Data: 2004-02-11 09:54:20
    Temat: Prowadzenie działalności w trakcie zakładania firmy
    Od: "Elvgreen" <s...@g...pl>

    Witam!
    Mam takie pytanie. Założenie działalności trwa jednak jakiś czas. Co zrobić,
    żeby rozpocząć działalność przed uzyskaniem wszystkich dokumentów po
    złożeniu wniosku do Urzędu Miasta. Czy jest taka możliwość? Dodam, że nie
    chodzi o jakąś wydumaną działalność gospodarczą, ot. prowadzenie zwykłego
    internetowego sklepu z pierdołami :)
    Pozdrowienia
    P.

  • 2. Data: 2004-02-11 10:14:47
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Elvgreen wrote:

> [...]
    > nie chodzi o jakąś wydumaną działalność gospodarczą, ot. prowadzenie
    > zwykłego internetowego sklepu z pierdołami :)

    Ale jaki jest problem ?

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-02-11 11:26:53
    Od: "Elvgreen" <s...@g...pl>

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > Ale jaki jest problem ?

    Problem polega na moim braku wiedzy. Poprostu zastanawiam się czy jest to
    możliwe, choć widzę, że w zgłoszeniu podaje się datę rozpoczęcia
    działalności i zakładam, ze może pokrywać się z dniem złożenia zgłoszenia do
    ewidencji działalności gospodarczej. Dobrze rozumuję?

  • 4. Data: 2004-02-11 11:55:24
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Elvgreen wrote:

> [...]
    > działalności i zakładam, ze może pokrywać się z dniem złożenia zgłoszenia
    > do ewidencji działalności gospodarczej. Dobrze rozumuję?

    Chyba trzeba bedzie mady placic za prawa autorskie

    tak,
    nie,
    byc moze...

    ludziom wydaje sie, ze tu jakies wrozki siedza...

    Ma pan wpis do ewidencji, jest tam data rozpoczecia ?
    O co wlasciwie chodzi?
    Czy to spolka, czy osoba fizyczna?

    Boguslaw

  • 5. Data: 2004-02-11 12:30:47
    Od: "Elvgreen" <s...@g...pl>

    > Chyba trzeba bedzie mady placic za prawa autorskie
    >
    > tak,
    > nie,
    > byc moze...
    >
    > ludziom wydaje sie, ze tu jakies wrozki siedza...

    Pytanie jest jasno postawione. Czy mogę rozpocząć działalność gospodarczą z
    dniem złożenia do Urzędu Miasta zgłoszenia do ewidencji działalności
    gospodarczej.

    > Ma pan wpis do ewidencji, jest tam data rozpoczecia ?

    To chyba jasno wynika z mojego postu. Nie mam, bo składam dopiero wniosek.

    > O co wlasciwie chodzi?

    j.w.

    > Czy to spolka, czy osoba fizyczna?

    Osoba fizyczna.

  • 6. Data: 2004-02-11 12:54:55
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Elvgreen wrote:

    [...]

    > Pytanie jest jasno postawione. Czy mogę rozpocząć działalność gospodarczą
    > z dniem złożenia do Urzędu Miasta zgłoszenia do ewidencji działalności
    > gospodarczej.

    To jesli Pan tak uwaza, to prosze nie miec pretensji do siwata,
    gdy Pan tu zadnej juz odpowiedzi ne dostanie..

    > To chyba jasno wynika z mojego postu. Nie mam, bo składam dopiero wniosek.

    NIe - jasno nie wynika.
    W Krakowie wpis mozna dostac "od reki". A data rozpocecia tam
    jest taka, jaka PAN zawnioskuje.

    > j.w.

    > Osoba fizyczna.

    No to ma pan przeceiz NIP - innego Pan nie dostanie.

    (co nie znaczy, ze nie trzeba US-u powiadamiac).

    Boguslaw