    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Prowadzenie działalności w trakcie zakładania firmy
    Date: Wed, 11 Feb 2004 13:54:55 +0100

    Elvgreen wrote:

    [...]

    > Pytanie jest jasno postawione. Czy mogę rozpocząć działalność gospodarczą
    > z dniem złożenia do Urzędu Miasta zgłoszenia do ewidencji działalności
    > gospodarczej.

    To jesli Pan tak uwaza, to prosze nie miec pretensji do siwata,
    gdy Pan tu zadnej juz odpowiedzi ne dostanie..

    > To chyba jasno wynika z mojego postu. Nie mam, bo składam dopiero wniosek.

    NIe - jasno nie wynika.
    W Krakowie wpis mozna dostac "od reki". A data rozpocecia tam
    jest taka, jaka PAN zawnioskuje.

    > j.w.

    > Osoba fizyczna.

    No to ma pan przeceiz NIP - innego Pan nie dostanie.

    (co nie znaczy, ze nie trzeba US-u powiadamiac).

    Boguslaw